Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2020

Happy New Year 2020

Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχουμε!
Υγεία, Αγάπη και Χαρά , να γεμίζουν τα σπιτικά όλων μας!
2020 ευχές για μια υπέροχη νέα δεκαετία!

….Και μπορεί σήμερα να μπήκε ένας καινούριος χρόνος, αλλά εγώ θα σας δείξω τις τελευταίες περσινές μου δημιουργίες.
Φέτος ανέλαβα το οικογενειακό πρωτοχρονιάτικο  τραπέζι και σκέφτηκα να φτιάξω ένα μικρό δωράκι για τον κάθε καλεσμένο, το οποίο να τοποθετηθεί μέσα στο πιάτο του.

 Ξεκίνησα με τα παιδάκια και αποφάσισα να κάνω κουτάκια-ταρανδάκια, 


που μέσα τους έκρυβαν πολλές μικρές γλυκές εκπλήξεις!


Λίγο αργότερα ήρθε και η ιδέα για τους μεγάλους!
Μαγνητάκια με ευχές!!!


Πολλές ευχές για ένα ξεχωριστό 2020!


Αφού συσκευάστηκαν, τοποθετήθηκαν μέσα σε κάθε πιάτο.


Αγάπη


Ευτυχία


Πίστη


Ειρήνη


Ελπίδα


Αυτές είναι οι ευχές μου για τα αγαπημένα μου πρόσωπα αλλά και για όλο τον κόσμο!

Το τραπέζι στρώθηκε


και μια ευχή περίμενε τον κάθε καλεσμένο στο πιάτο του!



Πάμε για νέες δημιουργίες τώρα!Ποια θα είναι άραγε η πρώτη δημιουργία της νέας δεκαετίας?
Λίγες μέρες χαλάρωσης και πιάνουμε πινέλα ξανά!


Happy New Year!!!


11 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφα ταρανδάκια και γλυκάκια! Να είσαι καλά και του χρόνου, Λίτσα μου. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά κι από μένα! Χαρά, υγεία και δημιουργικότητα εύχομαι για σένα και όσους αγαπάς! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία ,αγάπη και ευημερία!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή και δημιουργική χρονιά Λιτσακι μου! Υγεία κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά και του χρόνου με υγεία Λίτσα μου.
    Πολύ όμορφα τα δωράκια σου.
    Πιστεύω ότι οι καλεσμένοι σου ενθουσιάστηκαν.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ μου άρεσαν τα μαγνητάκια με τις ευχές.
    Καλή χρονιά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια τα έφτιαξες Λίτσα μου και σίγουρα όλοι θα ενθουσιάστηκαν!
    Υγεία, αγάπη και χαρά στο σπιτικό σου να έχετε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ καλη και ευλογημένη χρονιά με υγεία σε όλη την οικογένειά σου!!Υπέροχο το εορταστικό σου τραπέζι και τα φινετσατα δωράκια σου το έκαναν να λάμπει περισσότερο διότι τα δωράκια ηταν φτιαγμενα με το πιο ακριβό συστατικό την ΑΓΑΠΗ και μαζί την καλλιτεχνική σου φύση έδωσες μία ιδιαίτερη εορταστική νοτα στο τραπέζι της Πρωτοχρονιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύχομαι να είσαι πάντα υγιής και τριγυρισμένη από όσους αγαπάς!!!!Το τραπέζι σας να είναι πάντα γεμάτο με όλα τα καλά του κόσμου και να δημιουργείς πάντα για να χαιρόμαστε και εμείς που τα απολαμβάνουμε!!!!Να έχουμε όλοι ένα υπέροχο 2020!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Λίτσα... καλή δημιουργική χρονιά 2020 γεμάτη υγεία, αγάπη και χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή