Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2020

βάπτιση με θέμα far west

Πριν λίγο καιρό, αρκετά χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα , ( δυστυχώς για εμένα...μιας και  δεν μπορούσα να αναλάβω και τη διακόσμηση), πραγματοποιήθηκε η βάπτιση του Γιώργου.
 Οι γονείς  διάλεξαν ένα  πολύ ιδιαίτερο θέμα για τη βάπτιση του μικρούλη τους!
Far West!!!
Και η  νονά του,  μου ανέθεσε να φτιάξω το "σετ νονάς" .


Ξεκίνησα με τη λαμπάδα και επέλεξα υφάσματα στα χρώματα της διακόσμησης της  βάπτισης.
 Μπλε σκούρο και κόκκινο, σε συνδυασμό με τη λινάτσα.
Στο κέντρο της, κρεμάστηκαν  ξύλινα στοιχεία.
Καπέλο cowboy, πέταλο, κάκτος και μια καουμπόικη μπότα!


Τα κεράκια ήταν και αυτά στα ίδια χρώματα.


Όπως και το σαπούνι.


Στο μπουκάλι, τοποθετήθηκε το χρυσό αστέρι του σερίφη!


Τα μαρτυρικά, ασορτί και αυτά!


Τοποθετήθηκαν μέσα σε ένα ξύλινο κουτί


διακοσμημένο  με στοιχεία 


της άγριας δύσης.


Τέλος ένα κάδρο με τα salon και τις τράπεζες της  άγριας δύσης καθώς   και  το όνομα του μικρού νεοφώτιστου συμπλήρωσε  την  εξωτερική διακόσμηση της εκκλησίας.


Γιώργο να είσαι πάντα γερός και ευλογημένος!


Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες και από άλλες δουλειές μου, στην ιστοσελίδα

        www.litsart.gr












17 σχόλια:

  1. Τέλεια Λιτσακι μου! Γεια στα χέρια σου! Επί την ευκαιρία, θα ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις κάποια ιδέα για κουτί ή κάδρο ή κάτι τέτοιο για να βάλω τα στέφανα και το προσκλητήριο της γαμοβαφτισης που έκανα πριν λίγο καιρό. Στείλε μου αν θέλεις κι έχεις κάποια ιδέα για το τι μπορούμε να κάνουμε στο email μου: drastiria@gmail.com
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό σετ, Λίτσα μου. Πραγματικά υπέροχο! Και με ένα δύσκολο θέμα όπως η άγρια δύση. Μπράβο σου. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λιτσάκι καλή χρονιά, δημιουργική όπως σου ταιριάζει. Το δωράκι σου να το χαρείς και του χρόνου περισσότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά και του χρόνου με υγεία Λίτσα μου.
    Πολύ ωραίο θέμα για βάφτιση και τα έκανες υπέροχα Όλα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικό και πρωτότυπο το σετ!!!
    Να ζήσει το νεοφώτιστο!!!
    Καλή Φώτιση!!! Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. λατρευω αυτο το θεμα...
    πραγματι με εχεις ενθουσιασει αυτα τα χρονια που σε παρακολουθω
    με οσα ομορφα και πρωτοτυπα θεματα εχεις βρει για αγορακια..
    που για μενα ειναι το πιο δυσκολο!!!ευλογημενο να ειναι και καλοτυχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να κάνω η αγορομάνα τόσα χρόνια!χαχα!
      γι αυτό τώρα που ήρθε η κόρη τα κάνω όλα ροζ...βγάζω το άχτι μου!

      Διαγραφή
  7. Λίτσα μου είναι όλα υπέροχα! Μπράβο! Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά Λίτσα!!!! Πολύ όμορφο θέμα, να είναι γερός ο Γιωργάκης και εσύ να συνεχίσεις να δημιουργείς!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή