Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020

Αναπαλαίωση επίπλων

Σήμερα θα σας δείξω μερικά από τα έπιπλα που " έπεσαν " στα χέρια μου την προηγούμενη χρονιά και τους έδωσα νέα μορφή, χαρίζοντας έναν αέρα ανανέωσης στο χώρο τους.

Θα ξεκινήσω με ένα τραπεζάκι το οποίο ήταν χρώματος wenge


και το έβαψα σε μία απόχρωση του μπεζ, κάνοντας σκουρόχρωμα νερά παλαίωσης.


Στη συνέχεια ασχολήθηκα με ένα μπαουλάκι , το οποίο ήταν βαμένο στο κλασικό ,βαρετό , χρώμα της καρυδιάς


και νομίζω ότι πλέον  μετατράπηκε 


σε ένα ενδιαφέρον ρομαντικό κομμάτι!


Ασορτί με το μπαουλάκι ήταν και το παρακάτω σκαμνάκι,


που βάφτηκε και αυτό στα ανάλογα χρώματα.


Δυο παρόμοιες κρεμάστρες, πήραν και αυτές νέα μορφή!





 Σειρά είχαν δυο κομοδίνα , που χρειάζονταν ένα φρεσκάρισμα .


Βάφτηκαν στο ίδιο χρώμα που είχαν πριν



και διατηρήθηκε η διχρωμία στο πάνω μέρος τους. 


Τέλος το παλιό μπαουλοντίβανο της γιαγιάς μου, 



βάφτηκε σε λευκό χρώμα ώστε να δείχνει μικρότερος ο όγκος του μέσα στο δωμάτιο που είναι τοποθετημένο.



Όλα αυτά πέρσι...
 Για να δούμε...Ποια θα είναι άραγε η πρώτη αναπαλαίωση επίπλου για τη νέα χρονιά???

























10 σχόλια:

  1. Ωωωωω, υπέροχες οι αναπαλαιώσεις σου! Η μία καλύτερη από την άλλη, τα δυο κομοδίνα μου κλέψαν την καρδιά καθώς και το μπαουλοντίβανο το οποίο είναι και τόσο πρακτικό! Περιμένω και της νέας χρονιάς τα κατορθώματα!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια ολα !!
    Μμμμ σου εχω ιδέα!
    Μια κρεβατοκάμαρα θελει αλλαγή!
    ����������

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ααααααααχ ζηλευωωωωωωωωωωω
    τι ομορφαααααααααααα ...
    ερωτηση μου φανηκε ή οι κρεμαστρες ειναι οι ιδιες
    αλλα αλλαξαν χρωμα απο χρυσο ασημι???? ή αγορασες ιδιες????
    γεια στα χερακια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ!
      οι κρεμαστρες είναι οι ίδιες με πριν απλα τις περασα με λίγο χρώμα για να "θολώσω" την μαυρίλα τους

      Διαγραφή
  4. Τι ομορφα έγιναν όλα!!!Πόσο χαρίζει το λευκό χρώμα στο χώρο,δεν τον βαραίνει,δείχνει πιο κομψός,πιο καθαρός,πιο νεανικός!!!!
    Ωραία τα σκούρα έπιπλα αλλά κάποια στιγμή καταντουν κουραστικά και βαρετά.
    Κι επειδή ξέρω πόση επιμέλεια χρειάζεται ολη αυτή αναπαλαίωση και πόση δουλειά,σε συγχαίρω Λιτσάκι.Να τα χαρείς για πολλά πολλά χρονια γιατί κόπιασες και τ αξίζεις!
    Φιλάκια πολλά
    Υ.Γ. Παρεμπιπτόντως εχουμε το ίδιο ρολόι τοίχου!!!χαχχαα μόνο που χάλασε ο ενσωματωμένος μηχανισμός και τόχω παροπλισμένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αληθεια είναι ότι έχουν πολύ κόπο για να γίνουν αλλά μετά φωτίζει ο τόπος με το αποτέλεσμα!
      όσο για το ρολόι....και εμένα είχε χαλάσει ο μηχανισμός του(όπως σε όλα τα ρολόγια τετοιου τύπου). Αλλά μου άρεσε τόσο που πήγα και του έβαλα νέο μηχανισμό!

      Διαγραφή
  5. Λίτσα μου αγαπημένη, καλή χρονιά!
    Έχουμε χαθεί...γενικώς, αλλά ξέρεις πως σε θαυμάζουμε...οικογενειακώς, για όλα αυτά που προλαβαίνεις και τα κάνεις αγνώριστα!
    ΚΑΛΉ ΣΥΝΈΧΕΙΑ στις δημιουργίες σου! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε όλους σας! με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Βαρβάρα μου! Να τους χαίρεσαι όλους μικρούς κ μεγάλους....
      Πλέον ο χρόνος μου είναι τόσο περιορισμένος που κάνω ελάχιστα πράγματα, αλλά φυσικά ποτέ δε σταματώ να δημιουργώ!
      πολλά φιλιά!

      Διαγραφή