Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020

αναμνηστικά νεογέννητου σε κάδρο

Πόσο αγαπάω τα κάδρα που κρύβουν μέσα τους , τους ανεκτίμητους θησαυρούς κάθε μαμάς , το έχετε καταλάβει!
Αυτή τη φορά τοποθέτησα μέσα στο κάδρο το φορμάκι που φόραγε ο  μπέμπης όταν βγήκε από το μαιευτήριο! Η κορνίζα ( 50*50 cm) συμπληρώθηκε και με τα υπόλοιπα αναμνηστικά από τη γέννησή του  αλλά και από τη βάφτισή του .

Οι  επόμενες δύο κορνίζες φτιάχτηκαν για δύο αδερφάκια!  
50*50cm και αυτές και περιέχουν  τα ενθύμια της γέννησής τους.

 

Σε δυο μικρότερες κορνίζες (25*25 cm) , τοποθετήθηκαν τα αναμνηστικά από το μαιευτήριο 


αλλά και οι πρώτες φωτογραφίες  δύο ακόμη νεογέννητων αγοριών.


Για το τέλος φύλαξα μια αγαπημένη μου δημιουργία. Ο τρισδιάστατος υπέρηχος , η πρώτη φωτογραφία με τη μαμά και η πρώτη φωτογραφία μιας γλυκιάς μπεμπούλας ήταν οι πρώτες ύλες μου για να φτιάξω ένα χαρούμενο και άκρως κοριτσίστικο scrapbooking layout.


Καλή εβδομάδα σε όλους!

7 σχόλια:

  1. Πολύ εντυπωσιακό και όμορφο οι πρώτες αναμνήσεις από τα μωρά, τοποθετημένα σε ένα καδρακι! Μπράβο σου!
    Εύχομαι μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα να κρατάνε αναμνηστικά !!!
    Έγιναν τέλεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα Λιτσακι μου! Ανυπομονώ και για το δικό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες δημιουργίες μπράβο Λίτσα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τόσο μα τόσο όμορφο να κρατανε οι γονείς τις αναμνησεις αυτές απο τα παιδια τους που θα τις έχουν οταν μεγαλωσουν...
    Οπως μου αρεσε πολύ και το θεμα της βαφτισης του μικρού Γιωργου το φαρ ουεστ.. τελικα έχεις γινει εξπερ σε αυτες τις δημιουργιες Λιτσα μου
    Να έχεις μια όμορφη χαρούμενη και δημιουργική χρονια Λίτσα μου φιλιααααα!!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή