Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2019

Handmade Christmas cards



Μέρες τώρα ετοιμάζουμε τα Χριστουγεννιάτικα δωράκια μας και τι πιο ωραίο από το να συνοδεύονται από μια χειροποίητη κάρτα!
Έτσι ξεκίνησα με την πρώτη μου κάρτα για φέτος , η οποία μου πήρε αρκετό χρόνο για να ολοκληρωθεί αλλά είμαι σίγουρη ότι η παραλήπτρια της θα εκτιμήσει τον κόπο μου!


Μου πήρε τόσο χρόνο γιατί είχε πολλές λεπτομέρειες!


Μέχρι και το χαρτί έραψα στο χέρι! (Εγώ που δεν ακουμπάω βελόνα!!!)


Ασημί και λευκό χρώμα συνδυάστηκαν για να δημιουργήσουν ένα χιονισμένο τοπίο,


πασπαλισμένο με πολύ γκλίτερ, όπως απαιτεί η πιο λαμπρή γιορτή του χρόνου!


Για τις επόμενες κάρτες κινήθηκα σε διαφορετικό στυλ. 
Πρόσφατα κέρδισα σε έναν διαγωνισμό τα πρώτα μου distress μελάνια και αποφάσισα να τα δοκιμάσω φτιάχνοντας κάρτες.


Η πρώτη έγινε σε αποχρώσεις του μωβ


και η δεύτερη στις αποχρώσεις του πράσινου.


Τέλος έφτιαξα μια κάρτα με watercolor μαρκαδόρους, που πήρα δώρο από τον Αι - Βασίλη( αλλά δεν κρατήθηκα και τους άνοιξα λίγο νωρίτερα!).
Οι glitter λεπτομέρειες με embossing δυστυχώς δε φαίνονται στη φωτογραφία....


Φυσικά τα παιδιά θέλησαν να δοκιμάσουν και αυτά να φτιάξουν τις δικές τους κάρτες με τις τεχνικές που έβλεπαν!
Οι δύο πρώτες είναι του μικρού



και οι δύο τελευταίες του μεγάλου!


Και για να μη μείνει και η μικρούλα μας παραπονεμένη...Bουτήξαμε στο χρώμα την πατούσα της  για να "φτιάξει" τη δική της κάρτα! Με τη βοήθεια των αγοριών μετατράπηκε σε έναν γλυκό ταρανδούλη!



Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία και πολλές όμορφες , ευτυχισμένες στιγμές!


12 σχόλια:

  1. Τέλειες οι καρτούλες σου, αλλά και των παιδιών...υπέροχες!
    Η πατουσίτσα της μικρούλας σου, όλα τα λεφτά!!!!!
    Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και αγάπη!
    Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με ακόμη περισσότερες εμπνευσμένες ιδέες ευτυχία και υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φοβεραααααααααα καλες γιορτες να χαρειτε να γελασετε να περασετε καλαααααααααααααα φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προφανώς θα εχεις και μηχάνημα κοπής,δεν πιστεύω οτι αυτά τα τέλεια σχήματα εγιναν στο χέρι!Λίτσα μου οι κάρτες και οι δικές σου και των παιδιών είναι ΤΕΛΕΙΕΣ!!!Ευχομαι πάντα να στέλνετε και να δέχεστε ΑΓΑΠΗ!
    Καλές Γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χαρά μου. Ναι έχω κοπτικό μηχάνημα. Με αυτό έκοψα τα σχήματα στις δικές μου καρτες κ το merry Christmas στων παιδιών. Η μία από τις κάρτες μου που είναι με σφραγίδες, κόπηκαν στο χέρι τα σχέδια.
      Καλή χρονιά με υγεία κ πολλές δημιουργίες εύχομαι!

      Διαγραφή
  5. Όλες οι κάρτες σου είναι τέλειες και των παιδιών φυσικά!!!μα αυτήν την πατουσιτσα πολύ την αγάπησα!!!! Μπράβο σας Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα και του χρόνου να είστε καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραιες καρτες!
    Χρόνια Πολλα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες κάρτες!
    Καλή και δημιουργική χρονιά σας εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΈΛΕΙΕΣ οι κάρτες σου.
    Ψηφίζω την πατουσιτσα!!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή