Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

κορνίζα με βάθος για τα αναμνηστικά του γάμου

Η κορνίζα αυτή (διαστάσεων 50*50) , στολίστηκε με πολλά από τα αναμνηστικά του γάμου για να θυμίζει στο νέο ζευγάρι τις υπέροχες στιγμές εκείνης της ημέρας!
Τοποθετήθηκαν τα κλασικά αναμνηστικά όπως το προσκλητήριο
 και η μπομπονιέρα, που ομολογώ ότι ήταν από τις πιο πρωτότυπες μπομπονιέρες που έχω δει!

Το κάδρο περιελάμβανε και άλλα αναμνηστικά όπως:
-τα λουλούδια που φορούσε η νύφη στα μαλλιά της και τοποθετήθηκαν περιμετρικά της κορνίζας,
-το παπιγιόν του γαμπρού,
-το βραχιολάκι από το bachelorette party,
-και  το cake topper της γαμήλιας τούρτας που έγραφε : "God gave me you" .
Φυσικά δεν μπορούσαν να λείπουν και τα αρχικά του ζευγαριού, μαζί με την ημερομηνία του γάμου.
Ν & Λ να ζήσετε ευτυχισμένοι!!!

8 σχόλια:

  1. Υπέροχη δουλειά έκανες Λίτσα μου . Και μου αρέσουν οι χρωματισμοί !! Καλή συνέχεια και καλό Π/Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είναι ευτυχισμένοι!!!υπέροχη δουλειά και έχω εντυπωσιαστεί από την μπομπονιέρα όπως την έχεις κρεμάσει σαν φόρεμα!!μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λιτσάκι, για μια ακόμη φορά... ζωγράφισες!
    Πολύ όμορφο τελικό αποτέλεσμα!
    *Όντως: σούπερ η μπομπονιέρα!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για ένα όμορφο βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχεις φτιαξει Λίτσα μου υπεροχα κουτια για αναμνηστικα γαμου... θα τα βλεπουν οι νεόνυμφοι και θα θυμούνται ποσο ομορφη ηταν η μερα αυτή στην ζωή τους.. μπραβο πολύ όμορφη διακοσμηση . να ζήσει το ζευγαρι..να περνας ομορφα οτι και κανεις λίτσα μου καλο Σαββατοκυριακο φιλακιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eκπληκτική δημιουργία, Λίτσα μου. Πανέξυπνη και πανέμορφη ιδέα. Είμαι βέβαιη ότι το ζευγάρι θα τη χαρεί! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικο! δε θα μπορούσα να φανταστω το παπιγιον σε τόσο όμορφη θέση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. YΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟΟ!!!ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή