Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

καμβάς λινάτσας με scrapbooking

  Εχτές πραγματοποιήθηκε ένας γάμος με θέμα διακόσμησης "το δέντρο της ζωής " και για δώρο αποφάσισα να φτιάξω κάτι διαφορετικό αυτή τη φορά...Φυσικά χωρίς να ξεφύγω από το προσωποποιημένο δώρο , που είναι η αδυναμία μου!
  Για πρώτη φορά δούλεψα πάνω σε καμβά λινάτσας και ομολογώ ότι το ευχαριστήθηκα!
Οι διαστάσεις του είναι 30*40 και προσπάθησα να τον κάνω όσο πιο απλό μπορούσα για να ταιριάζει στο μοντέρνο σπίτι του ζευγαριού. Βέβαια scrapbooking και απλότητα νομίζω ότι είναι δυο έννοιες εντελώς αντίθετες....Οπότε ο επόμενος που θα δημιουργήσω θα είναι σίγουρα πιο φορτωμένος!....γιατί σίγουρα θα υπάρξει και επόμενος!
Καλή εβδομάδα σε όλους!

27 σχόλια:

  1. Όμορφο δώρο σίγουρα θα αρέσει στους νεόνυμφους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σούπερ το έκανες, Λιτσάκι!
    *Τα scrabble letters πάντα μου τραβάνε την προσοχή! Όνειρο!!!
    Μπράβο σου, κοπέλα μου!
    Μαζί σου στο θέμα ων προσωποποιημένων δώρων!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ τα αγαπώ, ακόμη και αν είανι από χαρτί όπως τα συγκεκριμένα...
      καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ!!!Πάντα με ΑΓΑΠΗ!
    Ο πίνακάς σου εξαιρετικός όπως και κάθε τι που φτιάχνεις!
    Δεν γνωρίζω την τεχνική αλλά θα περιμένουμε και ..το επόμενο:))))
    Αυτό είναι τελειο!!!Σχεδόν...δεν διακρίνεται η λινάτσα!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Βαρβάρα μου!
      να είσαι καλά!
      καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  4. Πολύ-πολύ κομψό το αποτέλεσμα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ζήσουν τα παιδιά Λίτσα μου και το δώρο σου είναι πολύ όμορφο αν και απλό για scrapbooking όμως αν αυτό δένει με το σπίτι !!
    Καλή σου εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ εγώ θα το ήθελα πιο φορτωμένο, αλλά προτίμησα να το αφήσω έτσι, από το να μην το κρεμάσουν καθόλου!
      καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Να ζήσουν τα παιδιά και κάθε ευτυχία να έχουν μέσα στην ζωή τους! Το δωράκι σου είναι φανταστικό και με πολύ ταιριαστό θέμα!!! Μπράβο σου!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετική τεχνική, Λίτσα μου. Πανέμορφο το αποτέλεσμα. Αγαπώ τις λεπτομέρειες (π.χ. νότες, πουλάκια) και τα παλ χρώματα που επέλεξες. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπεροχη και ακρως ρομαντικη δημιουργία! Η λινάτσα δε, αγαπημένη, νομίζω το αποθέωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξέρω τι δύσκολο είναι αυτό που κάνεις, μπράβο γλυκιά μου και να κάνεις ακόμη περισσότερα ( είμαι σίγουρη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Λίτσα!! Πραγματικά με ό,τι κι αν καταπιαστείς το ομορφαίνεις και του δίνεις άλλη διάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπεροχη κ προσεγμενη δουλεια ...οπως ολες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λίτσα μου πάντα δημιουργείς ιδιαίτερα προσεγμένα αντικείμενα! Έχουν όλα μια καλλιτεχνικότητα... μπράβο για άλλη μια φορά!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι μια πολύ ωραία ρομαντική δημιουργία Λίτσα μου....η καλλιτεχνική φύση στο ζενίθ...τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με τρελαίνουν αυτές οι ιδέες που έχεις για προσωπικά δώρα γάμου!! Παίζει να είναι το καλύτερο ενθύμιο που μπορούν να κρεμάσουν και με υπέροχα διακοσμητικά και χρώματα!! Πάντως το θέμα που είχε ο γάμος τους πάρα πολύ πρωτότυπος!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ιδιαιτερο θέμα συμφωνώ μαζί σου! ελπίζω να αρέσει και σε εκείνους τοσο το δώρο!!
      καλό ΣΒ εύχομαι!

      Διαγραφή