Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Love never fails...

Καλεσμένη σε γάμο και αυτό το Σαββατοκύριακο και επέλεξα να προσφέρω για δώρο  έναν καμβά με ένα ιδιαίτερο μήνυμα:
"Love never Fails"

Ο καμβάς είναι διαστάσεων 40*90 εκ.που περιλαμβάνει τρία μικρότερα καμβαδάκια διαστάσεων 20*20. 
Το background είναι φτιαγμένο με πάστες και stencils και στο κέντρο έχουν κολληθεί τα καμβαδάκια.
Στα δύο μικρότερα, έγινε decoupage 
με θέμα τις αγαπημένες πεταλούδες
και στο τρίτο καμβαδάκι που τοποθετήθηκε στο κέντρο, γράφτηκε ανάγλυφα το μήνυμα:
"Love never Fails".
Μια πινελιά πολυτέλειας προσδίδουν  τα τρισδιάστατα διακοσμητικά, που φτιάχτηκαν με καλούπια και κάποια από αυτά ντύθηκαν με φύλλα χρυσού.

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!!

29 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο δώρο, ξεφεύγει από τα συνηθισμένα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η σκέψη σου και το δώρο σου ιδιαίτερο και πρωτότυπο!!!!!
    Καλό και Ευλογημένο μήνα,σου εύχομαι να περάσεις γλυκιά μου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο, Λιτσάκι!
    *Οι χρωματικοί τόνοι που επέλεξες βγάζουν τόση ζεστασιά!!!
    Καλό μήνα να έχεις!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπίζω να ταιριάξει όμορφα στο σπίτι τους!
      καλό μήνα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. This is beautiful, lovely warm colours and pretty butterflies - a wonderful gift.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γήινοι χρωματισμοί σ'ένα ωραίο πλαίσιο ιδανικό για δώρο Λίτσα μου.Καλό φθινόπωρο και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπέροχο! ανετα θα το εβαζα και επιδαπέδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το δώρο που ετοίμασες γεμάτο αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω καλύτερο από τα χειροποίητα δώρα αλλά δυστυχώς λόγω χρόνου δεν μου είναι πάντα εφικτό. Υπέροχος ο καμβάς Λίτσα μου και το μήνυμα αυτό που πρέπει για ένα νιόπαντρο ζευγάρι. Καλό μήνα σου εύχομαι!


    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όποτε προλαβαίνω, προτιμώ να προσφέρω κάτι χειροποίητο!
      σε ευχαριστώ!
      καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  9. Πολύ προσωπικό και πρωτότυπο το δώρο σου, Λίτσα! Σίγουρα θα εκτιμηθεί πολύ! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο και εμπνευσμένο δωρο! Θα είναι μοναδικό ανάμεσα σε όσα τυποποιημένα θα πάρουν οι νιόπαντροι και σίγουρα θα το εκτιμήσουν!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό σκέφτηκα και εγώ και είπα να τους χαρίσω κάτι ιδιαίτερο!

      Διαγραφή
  11. Εκπληκτικό δώρα, Λίτσα μου. Είμαι βέβαιη ότι θα εκτιμηθεί δεόντως. Χειροποίητο γαρ, άρα μοναδικό και αναντικατάστατο. Πανέμορφο θέμα οι πεταλούδες και αγαπώ τη σύνθεση, δηλαδή που έβαλες τρία μικρότερα καμβαδάκια πάνω στο μεγαλύτερο. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εμένα μου αρέσει που δίνουν μια 3d αίσθηση τα μικρότερα καμβαδακια!
      σε ευχαριστω!

      Διαγραφή
  12. Βλέπω Φθινοπωρινό τα δωράκι σου και κάθε δώρο για μένα που είναι χειροποίητο έχει αξία τεράστια.Κρατώ όλα τα δωράκια που μου έστειλαν!Οι πεταλούδες και τα χρώματα υπέροχα ρομαντικά δεμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή