Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

κορνίζα γάμου

Μια ακόμη κορνίζα γάμου σε διαστάσεις 50*50, ετοιμάστηκε με τα αναμνηστικά ενός γάμου που έγινε στην όμορφη Μυτιλήνη.
Το προσκλητήριο ήταν μια καρτ ποστάλ εποχής , η οποία στην μπροστινή πλευρά της , είχε μια φωτογραφία του μέρους που επρόκειτο να λάβει χώρα το μυστήριο., του γραφικού Μόλυβου.
Στην πίσω πλευρά, αναγραφόταν το κείμενο της πρόσκλησης.
Μια καρτ ποστάλ δε μπορούσε παρά να συνοδευτεί από μερικά παλιά γραμματόσημα!
Η μπομπονιέρα του γάμου, τοποθετήθηκε και αυτή στην κορνίζα
και μικρές ροζ λεπτομέρειες συμπληρώθηκαν διάσπαρτα μέσα στο κάδρο  
αλλά και μέσα στα στέφανα,με σκοπό  να "δέσει" χρωματικά το σύνολο.
Ξύλινα στοιχεία όπως:
 παζλ που αλληλοσυμπληρώνονται,
καρδούλες - κουμπάκια,
και ρομαντικές γωνίες, ολοκλήρωσαν το στολισμό.
Ευχαριστώ πολύ την κουμπάρα που μου εμπιστεύτηκε το σχεδιασμό του!!!
Πάντα άξια! Να ζήσουν τα παιδιά και η μικρούλα!

27 σχόλια:

  1. Another beautiful Wedding frame, so many gorgeous details - a wonderful keepsake.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά ευφάνταστο και καλόγουστο φιλιάκαι αυτό το έργο σου Λίτσα μου !! Θα φροντίσω να σε δω στη Χειριτέχνικα !! Ως τότε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο!!! Και πολύ πρωτότυπο και το προσκλητήριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά το προσκλητήριο δημιούργησε άλλη ατμόσφαιρα! Εξαιρετική δημιουργία ως συνήθως, Λίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχος στολισμός, υπέροχο προσκλητήριο, λατρεύω την καρτ ποστάλ εποχής! Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά, Λίτσα μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο απλό και συνάμα υπέροχο μπορεί να είναι ένα προσκλητήριο...πολύ καλόγουστο!

      Διαγραφή
  6. Το έχεις αποθεώσει το θέμα Κορνίζες με αναμνήσεις. Η μία πιο όμορφη από την άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα συμφωνήσω απόλυτα με την Ζίνα ... είναι φανταστικές όλες. Προσεγμένες μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια! Μπράβο Λίτσα μου!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ασπροπρόσωπη την έβγαλες την κουμπάρα! Πανέμορφη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. της άξιζε γιατί ενδιαφέρθηκε να κάνει ένα πρωτότυπο δώρο στο ζευγάρι!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχη και ξεχωριστή η δουλειά σου και αυτή την φορά Λίτσα μου!!! <καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εντάξει εκεί που λέω μου αρέσει αυτό που έχεις φτιάξει έρχεται το επόμενο και μου αρέσει περισσότερο!! Είναι καταπληκτική και ταίριαξε τόσο πολύ με το προσκλητήριο και τα στέφανα που και αυτά δε πάνε πίσω!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από τις ομορφότερες κορνίζες που έχεις φτιάξει, πολύ γλυκιά και ρομαντική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kανήμερα ΄Λιτσα μου!Καλως σε βρήκα και πάλι!
    Εκπληκτική η κορνίζα σου και πολυ φινετσάτη!Συγχαρητηρια!
    Η εφαρμογή είναι στο play store και κατεβάζεις την Εφαρμογή του blogger!
    Kάλλη συνέχεια στις υπέροχες δημιουργίες σου!Καλο Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχη δουλειά,κομψή λιτή και τόσο ρομαντική Λίτσα μου....Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάθε φορά το απογειώνεις Λιτσάκι μου! Φοβερή δουλειά και τη λινάτσα τη λατεύω!!! Για να δω τι άλλο θα έχεις κατά νου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα μπράβο μου στην κουμπάρα! (Εσύ δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία πως θα ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΙΣ πάλι!)
    ;-)
    Λιτσάκι, σε καμαρώνω! Να το ξέρεις!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γενικά Λίτσα μου οτι και να κανεις που έχει σχεση με γαμο.. το κανεις πολύ ομορφο και προσεγμενο.. γι αυτό σιγουρα θα ενθουσιάστηκαν οι αποδεκτες του ! μπραβο πολύ ωραια δημιουργία!!! να περνας ομορφα ότι και να κανεις φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή