Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Χειροποίητες δημιουργίες με decoupage


Σήμερα θα σας δείξω μερικές δημιουργίες μου με την τεχνική decoupage. Μπορεί να μου αρέσουν όλων των ειδών οι χειροποίητες δημιουργίες αλλά το decoupage ήταν η πρώτη μου αγάπη!
Για πάμε λοιπόν...

-μια ατζέντα για το 2017,
 - ένας πίνακας που μου ζητήθηκε από το σχολείο του γιου μου, για να προσφερθεί ως δώρο σε έναν φαρμακοποιό ο οποίος χρόνια τώρα παρέχει όλα τα φάρμακα που χρειάζεται το σχολείο μας δωρεάν! (Ναι, υπάρχουν ακόμη τέτοιοι άνθρωποι....),
- ένα ξύλινο παπούτσι που έφτιαξα ως δώρο εγκαινίων για το κατάστημα χειροποίητων παπουτσιών Fairymade στο Αιγάλεω. Παραμυθένιο και αυτό, όπως και τα παπούτσια του Fairymade!
 -μια μπισκοτιέρα που έφτιαξα με πολύ αγάπη για τα γενέθλια της πεθερούλας μου.
-ασορτί με την μπισκοτιέρα, έφτιαξα και ένα door hanger,
-μια ψωμιέρα, με ανάγλυφα πλαϊνά (ναι...το ομολογώ έπαθα εθισμό με τα ανάγλυφα για έναν καιρό!!!)
- έναν ηλεκτρολογικό πίνακα που έντυσα με "το φιλί" του Κλιμτ,
-ένα μοντέρνο φωτιστικό που μεταμόρφωσα σε vintage με decoupage(δυστυχώς δεν κράτησα φωτό από το πώς ήταν πριν...)
-ένα ξύλινο κουτί για σοκολατάκια που έφτιαξα για μια φίλη που της αρέσει το πλέξιμο,
-ένα μπουκάλι με κρασί στολισμένο με δαντέλα και κρακελέ,
-έναν ξύλινο δίσκο που θυμίζει άλλη εποχή,
-και τέλος ένα τρίπτυχο από καμβάδες με τα αρχικά ενός νιόπαντρου ζευγαριού.
Εύχομαι σε όλους Καλό μήνα και Καλή Σαρακοστή!!!

10 σχόλια:

  1. Πανέμορφα όλα, δεν ήξερα ποια δημιουργία σου να πρωτοκοιτάξω!
    Καλό μήνα, χαρούμενο και δημιουργικό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα κι ένα ,Λίτσα,πανέμορφα!!!!Καλό μήνα να έχεις!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα όμορφα, αλλά αυτή τη μπισκοτιέρα που έφτιαξες για την πεθερούλα, εγώ την ερωτεύτηκα!!! Όπως και το κουτί για τα σοκολατάκια.
    Φιλί και καλό μήνααααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα είναι όλα τόσο όμορφα Λίτσα μου !! Οτι κάνεις κορίτσι μου είναι όμορφο και φτιαγμένο με μεράκι !! Μπράβο σου !!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απ' όλα μας έδειξες Λίτσα και είναι όλα υπέροχα! Πραγματικά το ντεκουπάζ είναι τόσο δημιουργικό και στα χέρια σου φαίνεται παιγνιδάκι!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα, Λίτσα μου! Καλό και δημιουργικό!!!
    Πανέμορφα τα έργα σου, και σε τόσο μεγάλη ποικιλία!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα πανέμορφα, αλλά κόλλησα στον μεγάλο μου καημό, τον ηλεκτρολογικό πίνακα και στο φωτιστικό! Λίτσα μου, σε θαυμάζω για το ταλέντο αλλά και για το μεράκι σου!
    Έναν όμορφο καινούριο μήνα εύχομαι και καλή Σαρακοστή! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. gorgeously everything, I did not know what your creation to get first!good month, happy and creative! friendship!

    หนังตลก

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειες οι δημιουργίες σου με ντεκουπάζ! Ξεχώρισα το door hanger με την ένδειξη do not disturb. Χρήσιμο για όσους από εμάς σπουδάζουμε και διανύουμε περίοδο εξεταστικής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή