Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Xειροποίητες Πασχαλινές Λαμπάδες 2017

...Ο Ανοιξιάτικος καιρός εκτός του ότι ανεβάζει τη διάθεση μας για δημιουργίες στα ύψη, μας υπενθυμίζει κιόλας ότι το Πάσχα πλησιάζει και οι λαμπάδες μας πρέπει να ετοιμαστούν! Τι να κάνω και εγώ....Σήκωσα τα μανίκια και έπιασα δουλειά!!
Ήδη είναι έτοιμες οι πρώτες και οι υπόλοιπες ...είναι στα σκαριά!

Ξεκινάω με το αγαπημένο μου σετάκι!! Ρομαντικό...όσο δεν παίρνει άλλο!
-Αυγό φοντανιέρα, ασορτί με προσωποποιημένο λαμπαδόκουτο, λαμπάδα και σαπουνάκι.

Και συνεχίζω με λαμπάδες που έχουν φτιαχτεί για συγκεκριμένα άτομα, λαμβάνοντας πάντα υπόψη το γούστο και το χαρακτήρα του παραλήπτη τους!..Το έχω πει άλλωστε τόσες φορές...Τα προσωποποιημένα δώρα είναι η αδυναμία μου!!!

-λαμπάδες για ερωτευμένα ζευγαράκια,
-για άντρες μοντέρνους αλλά και κλασικούς,
-για  γυναίκες απλές και σικάτες,
-για μεγάλα κορίτσια που θέλουν να μείνουν για πάντα παιδιά,
-για ολυμπιακούς φιλάθλους,
- για ένα αγαπημένο ζευγάρι , να μην τους πιάσει μάτι,
-για ρομαντικές ψυχές,
 -για όσους αγαπούν την τέχνη,
-αλλά και για όσους όλο το χρόνο έχουν την Άνοιξη μέσα στην ψυχή τους!
...Σύντομα και οι υπόλοιπες!!!
Stay tuned!

17 σχόλια:

  1. ακρως ρομαντικα και τοσο ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η μία καλύτερη από την άλλη και του χρόνου κορίτσι μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όλες τέλειες, η πιο αγαπημένη μου όμως είναι για τα ερωτευμένα ζευγαράκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λιτσάκι μου ελπίζω να μη νομίσεις ότι σου "έκλεψα" την ιδέα , αυτό με τη χωρισμένη καρδιά το έκανα κι εγώ για τις κόρες μου με τους γαμπρούς απλά έβαλα άλλα κάτω ανθρωπάκια αστεία!!!Όλες σου οι λαμπάδες υπέροχες μα η τελευταία μου άρεσε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τώρα τις είδα και τις δικές σου!!!είναι πιο παιχνιδιάρικες!έχουν τη δική τους χάρη!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ρομαντικές είναι όλες !!Πανέμορφες .Γειά στα χέρια σου Λίτσα μου και καλ΄η συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφες και του χρόνου με υγεία! !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άντε και του χρόνου κορίτσι!Πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα τί υπέροχες λαμπάδες!!! Μπράβο Λίτσα, δεν ξέρω ποιά να πρωτοθαυμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτή που προορίζεται για όσους θέλουν να μείνουν παιδιά, αυτή ξεχώρισα! Βλέπεις, έχει επάνω την αγαπημένη... κοπελιά!!!
    Πάντα με γούστο ό,τι φτιάχνεις, Λίτσα!
    Καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λιτσάκι πραγματικά μ εντυπωσίασες,με την καλόγουστη ποικιλία σου για όλα τα γούστα!
    Νάσαι καλά και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αριστουργήματα Λίτσα μου!! Γεια στα χεράκια σου! Και του χρόνου, να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ตารางบอล

    ΑπάντησηΔιαγραφή