Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

Αναπαλαίωση μιας παλιάς συρταριέρας


 Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!!!
Σήμερα θα σας δείξω τη μεταμόρφωση μιας παλιάς συρταριέρας από ένα αδιάφορο έπιπλο σε ένα έπιπλο - στολίδι για το σαλόνι!
Η συρταρίερα αυτή (αν κ ξέχασα να τη φωτογραφήσω πριν αφαιρέσω τα χρυσά πομολάκια της)
ήταν ένα παλιό έπιπλο, στο σπίτι της μαμάς μου και τα τελευταία χρόνια βρισκόταν στην αποθήκη μιας και δεν το πέρναμε απόφαση να την πετάξουμε....Και ευτυχώς δηλαδή γιατί με ένα βαψιματάκι,
λευκά πομολάκια και ξυλόγλυπτα ,έγινε σαν καινούρια!

Πλέον στολίζει το σπίτι των γονιών μου...
Δυστυχώς όσο και να προσπάθησα οι σκιές του σπιτιού δεν με άφησαν να πετύχω μια καλή φωτογραφία της και  έτσι δεν μπορώ να μην αναφέρω ...ότι από κοντά δείχνει πολύ ομορφότερη!
Οι γονείς μου θέλουν να προσθέσω ξυλόγλυπτα και στα υπόλοιπα συρτάρια της, ενώ εγώ πιστεύω ότι είναι μια χάρα έτσι!
Εσείς τι λέτε???

17 σχόλια:

  1. Σε θαυμάζω Λίτσα! Έγινε πραγματικά πολύ όμορφο το έπιπλο και συμφωνώ μαζί σου σχετικά με τα ξυλόγλυπτα. Οι γονείς, δε, θα είναι πολύ υπερήφανοι για σένα!!! Φιλάκια και καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίστευτη διαφορά!!!
    Πολλά μπράβο!!! Πολύ μου αρέσει η τωρινή εκδοχή της συρταριέρας!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο έγινε το επιπλάκι!Έφτιαξες μόνη σου το χρώμα (είναι κιμωλίας ή όχι?) μου αρέσει πολύ η απόχρωση αυτή. 'Εχω κι εγώ μιά σχεδόν ίδια συρταριέρα, από το φοιτητικό σπίτι της κόρης μου και εδώ και καιρό σκέφτομαι να την βάψω.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την απόχρωση την πήρα έτοιμη.ναι χρώμα κιμωλίας είναι!μας έχουν λύσει τα χέρια αυτά τα χρώματα!!!

      Διαγραφή
  4. καταπληκτικη! και το χρωμα της τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έγινε απίστευτη Λίτσα!! Μπράβο σου!! Αυτό το χρώμα είναι απίθανο, τόσο ρομαντικό και μου δίνει την αίσθηση του country style. Εγώ θα έλεγα να μην προσθέσεις περισσότερα διακοσμητικά, φοβάμαι πως μετά ίσως να δείχνει πολύ φορτωμένη.
    Καλή εβδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοίτα να δεις πώς άλλαξε!!!!Φοβερή!!!!Για να αρχίσεις να μας λες και κανά μυστικό και καμιά οδηγία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά κάνατε και δεν την πετάξατε. Πανέμορφη έγινε! Λάτρεψα το χρώμα που διάλεξες, γλυκό και χαλαρωτικό.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλη βδομαδα Λιτσα μου! Ενταξει, καμια σχεση το πριν και το μετα!!! Πριν ηταν ενα, οπως εγραψες, αδιαφορο επιπλο, ενω τωρα ειναι ενα εργο τεχνης!!! Πολλα μπραβο!!! Σε φιλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έγινε αγνώριστη, φρέσκο χρώμα,τα πομολακια της όλα είναι πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσα τέτοια επιπλάκια έχουμε πετάξει αλήθεια!! Δεν έχω λόγια το χρώμα ίσως χάνει αλλά είναι πολύ ωραίο και χωρίς άλλα στολίδια!!
    Σε φιλώ Λίτσα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο, άλλαξε τελείως! Πολύ μου αρέσει αυτή η φρέσκια και δροσερή απόχρωση που διάλεξες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο σας ζηλεύω που ''πιάνουν'' έτσι τα χέρια σας!
    Μπράβο!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΕΛΕΙΑ Η ΣΥΡΤΑΡΙΕΡΑ!!!!
    Φαντάζομαι τη χαρά και την υπερηφάνεια των γονιών σου για την τόσο άξια κόρη...
    Συμφωνώ μαζί σου για τη διακόσμηση. Είναι πολύ όμορφη όπως είναι.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικό το αποτέλεσμα! Με σένα στο περιβάλλον του, ποιος πετάει παλιά έπιπλα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή