Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2021

welcome back.....welcome home!


Νέος μήνας, νέα εποχή , νέα σχολική χρονιά, νέα αρχή σε πολλά πράγματα....
Και φυσικά νέα διακόσμηση στο σπίτι, που φοράει πια τα φθινοπωρινά του.


Έφτιαξα αυτές τις ξύλινες ταμπελίτσες που είναι γραμμένες στο χέρι 


και θα δώσουν ένα cozy χαρακτήρα σε μια γωνιά του σπιτιού.


Από αύριο...κάθε κατεργάρης στον πάγκο του!...και εγώ στον δικό μου....αυτόν του εργαστηρίου μου!
Με νέες ιδέες και πολύ όρεξη για δημιουργία.


Καλή σχολική χρονιά να έχουν τα παιδάκια μας
και Καλή εβδομάδα σε όλους!

 

8 σχόλια:

  1. Καλή σχολική χρονιά στα παιδάκια σου, Λίτσα μου, καλό φθινόπωρο και καλές δημιουργίες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα να πάνε καλά κορίτσι μου σε κάθε σπιτικό, καλή χρονιά στο παιδάκι σου και σε σένα καλή έμπνευση για δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άιντεεεεεεεεεεεε μολις φευγουν στρωσου στη δουλεια
    παραξενο κ μενα αν κ ειναι μεγαλα πια
    κ δεν με ενοχλουν ουτε πειραζουν τα πειραματα μου
    οταν αρχισουν σχολειο αρχιζω να εχω ορεξη για κατασκευες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι!η ηρεμία φέρνει την εμπνέυση!
      Καλό Φθινόπωρο!

      Διαγραφή