Τετάρτη 18 Αυγούστου 2021

χειροποίητες ονειροπαγίδες

Τα τελευταία χρόνια η boho διακόσμηση έχει φανατικούς υποστηρικτές και οι ονειροπαγίδες αποτελούν σημαντικό κομμάτι της.
Σε γάμους, βαπτίσεις, βιτρίνες καταστημάτων, τοίχους σπιτιών , ακόμη και σε παιδικά δωμάτια ...οι ονειροπαγίδες ταιριάζουν παντού και  προσδίδουν μια ξεχωριστή πινελιά στο χώρο.

Παρακάτω σας δείχνω μερικές από τις ονειροπαγίδες που έχω φτιάξει κατά καιρούς.








 








Αγαπώ να φτιάχνω ονειροπαγίδες και ελπίζω σύντομα να σας δείξω τις επόμενες που ετοιμάζω αυτό τον καιρό!

 

5 σχόλια:

  1. Μου έχουν κάνει δωράκι μία πριν καιρό και την έχω στολίδι λέξώ άπό την κρεβατοκάμαρα μου. Εκείνη είναι σε κυκλικό κοκκάλινο με πλεκτό πετσετάκι, θαυμάσια μα που να βρω τέτοιο. Λιτσάκι μου υπέροχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφες όλες!!!! Με μιά ιδιαίτερη προτίμηση σ'αυτές με τα πλεκτά πετσετάκια!!!
    Ναί, να μας δείξεις και τις καινούργιες που φτιάχνεις, Λίτσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι ολες τοσο καλόγουστες με υπέροχα χρωματα και συνδυασμούς που δνε ξεχωρίζεις κάποια να μην αδικήσεις την άλλη.Λιτσάκι εύχομαι να πιάνονται μόνο ομορφα όνειρα στις παγίδες σου και αναμένομεν τις νεώτερες !
    Καλό Φθινόπωρο νάχουμε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή