Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

δημιουργίες με άδεια βάζα

Με μια γλυκιά νοσταλγία θυμάμαι το τελευταίο μου ταξίδι στο εξωτερικό ...και φυσικά ανυπομονώ για το επόμενο....
Στην πανέμορφη Κρακοβία λοιπόν,απόλαυσα το γλυκό που βλέπετε στη φωτογραφία και σας διαβεβαιώ ότι ήταν ακόμη πιο ονειρεμένο από όσο δείχνει!!!
Μόλις τελείωσε το γλυκό η πρώτη μου σκέψη ήταν να πάρω μαζί μου το βαζάκι στην Ελλάδα και να δημιουργήσω κάτι με αυτό!


 Πίσω στο σπίτι, βρήκα ένα καπάκι που του ταίριαζε και έπειτα το γέμισα με  ¨μικρούς θησαυρούς".



Εξωτερικά το στόλισα με ένα μεγάλο  χειροποίητο λουλούδι που μου έπλεξε η φίλη μου creative squirrel  , πέρλες, δαντέλες και άλλες vintage λεπτομέρειες!


Το βαζάκι στολίζει πλέον το σαλόνι μου και θα μου θυμίζει πάντα την Κρακοβία!
Έναν προορισμό που αγάπησα ιδιαίτερα και θα σας πρότεινα να επισκεφτείτε με την πρώτη ευκαιρία!







1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα!!! Έχω επισκεφτεί κι εγώ αυτή την πόλη και πραγματικά ήταν ένας υπέροχος προορισμός! Τα βαζάκια είναι πάντα χρήσιμα και χρηστικά! Το δικό σου το μετασχημάτισες πολύ όμορφα! Άντε, εύχομαι γρήγορα να κάνουμε όλοι ταξίδια με ασφάλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή