Δευτέρα 29 Ιουνίου 2020

Decoupage tutorial

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και  φέτος περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά απολαμβάνουμε το μπαλκόνι μας!
Μιας και οι περιστάσεις το έφεραν έτσι ώστε από την Άνοιξη κιόλας να περνάμε πολλές ώρες στο μπαλκόνι, προσπαθούμε με κάθε τρόπο να το ομορφύνουμε!

Σε μια βόλτα μου στα καταστήματα Μπαρκάς, συνάντησα αυτή την ξύλινη ραφιέρα


και αμέσως τη φαντάστηκα κάπως έτσι, να διακοσμεί το μπαλκόνι μας!

 

Πάμε να δούμε βήμα- βήμα , πώς την μεταμόρφωσα !

ΒΗΜΑ 1ο
Ξεκίνησα κόβοντας λουλούδια από τη χαρτοπετσέτα μου.


ΒΗΜΑ 2ο
Αφού αποσύνδεσα τη ραφιέρα, έβαψα τα πλαϊνά της με ροζ χρώμα.


ΒΗΜΑ 3ο
Έβαψα τους δίσκους με λευκό χρώμα για να δημιουργήσω την κατάλληλη βάση για το decoupage.


ΒΗΜΑ 4ο
Με κόλλα decoupage και ένα μαλακό πινέλο , κόλλησα τα λουλούδια μου.


ΒΗΜΑ 5ο
Ξεκίνησα να βάφω το δίσκο με χρώμα της επιλογής μου.


ΒΗΜΑ 6ο
Στα δύσκολα σημεία χρησιμοποίησα ένα πιο λεπτό πινέλο.


ΒΗΜΑ 7ο
Αφού στέγνωσε καλά το χρώμα , με ένα σκληρό πινέλο έκανα dry brushing.




BHMA 8o
Με αραιωμένο ροζ χρώμα κ ένα παλιό πινέλο έκανα πιτσιλιές παντού.


ΒΗΜΑ 9ο
Με την ειδική πάστα και μία σπάτουλα , διακοσμώ με stencil τους δίσκους.



BHMA 10o
Με ένα λεπτό γυαλόχαρτο , λειαίνω τις ατέλειες.


ΒΗΜΑ 11ο
Βερνικώνω για αντοχή στο χρόνο, συναρμολογώ τα κομμάτια μου
...και έτοιμη!



Και αν θέλω, μπορώ να κρατήσω τον ένα "όροφο" για δίσκο σερβιρίσματος


και στους άλλους δύο 


που απομένουν ,


να στολίσω τα λουλούδια μου!


Μιας και το καλοκαίρι γίνονται πολλοί γάμοι....μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε τη ραφιέρα και για τις μπομπονιέρες του γάμου μας!


Τι άλλο θα τοποθετούσατε εσείς σε μια τέτοια ραφιέρα???
Περιμένω ιδέες!












5 σχόλια:

  1. Υπέροχη η μεταμόρφωση της ραφιέρας σου, Λίτσα!
    Πολύ ωραία δουλειά!
    Αυτή την χαρτοπετσέτα την έχω κι εγώ χρησιμοποιήσει πολύ!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Λίτσα μου, έγινε όνειρο!
    Καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αααααααααααχ τι καληηηηηηη παραμυθενια την εφτιαξες οπως ολα που καταπιανεσαι.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρομαντικό,καλοφτιαγμένο και πολύ χρήσιμο.Μπράβο Λιτσάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή