Σάββατο 21 Μαρτίου 2020

Μένουμε σπίτι!


Με τις νέες συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο , ακολουθούμε τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και " Μένουμε Σπίτι", όσο δύσκολο και αν είναι αυτό...
Προσπαθώντας να σκέφτομαι θετικά , θα πω ότι μένοντας σπίτι , επιτέλους έχουμε χρόνο για δημιουργία!
Έχουμε χρόνο να πιάσουμε όλα εκείνα τα μισοτελειωμένα projects που βρίσκονται παρατημένα στα εργαστήριά μας , έχουμε χρόνο να δημιουργήσουμε όλα όσα τόσο καιρό απλά "καρφιτσώναμε" στο pinterest ως ενδιαφέρουσες ιδέες!

Μπορεί ως μαμά με 3 παιδιά κλεισμένα στο σπίτι , να περνάω δύσκολα τη μέρα μου, τα βράδια όμως που όλα ηρεμούν βρίσκω λίγο χρόνο για εμένα , που τον περνάω στο εργαστήριό μου.

Καιρό τώρα  ήθελα να ξεκινήσω ένα art journal , αλλά δεν υπήρχε ο χρόνος...Τώρα που βρέθηκε...γεμίζω τις σελίδες του την μία πίσω από την άλλη και το διασκεδάζω αφάνταστα!

Σήμερα θα σας δείξω μια σελίδα που έφτιαξα με το μήνυμα των ημερών : 


" Μένουμε Σπίτι"!!!


Χρησιμοποίησα ακρυλικά χρώματα, stencils, σφραγίδες και πολλά αποκόμματα από χαρτιά scrapbooking που κρατάω σε ένα κουτί.


Το αποτέλεσμα ήταν μια χαρούμενη, χρωματιστή "γειτονιά" !

Εύχομαι καλό κουράγιο σε όλους τις δύσκολες αυτές ώρες και ας ακολουθήσουμε τις οδηγίες των ειδικών με την ελπίδα να βγούμε μια ώρα αρχύτερα από την καραντίνα, χωρίς άλλες απώλειες σε ανθρώπινες ζωές....




5 σχόλια:

  1. Καλή δύναμη σε όλους μας Λίτσα μου και να βγούμε υγιείς μετά από όλο αυτό. Υπέροχο το art journal σου. Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή δύναμη σε όλους μας Λίτσα μου και να βγούμε υγιείς μετά από όλο αυτό. Υπέροχο το art journal σου. Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο!!! Καλή δύναμη σε όλους μας και υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ....ΕΛΠΙΔΑ ΕΛΠΙΔΑ Κ ΠΡΟΣΕΥΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ευχή σου ευχή μου και η ομορφιά που μας δίνεις να συνεχίσει να αποτελεί ηρεμιστικό για την σωματική και ψυχική σου υγεία στις μέρες του εγκλεισμού.Εσύ με 3 παιδάκια είσαι σε πιο δύσκολη θέση απο μας. Με όλη μου την αγάπη και το θαυμασμό,keep going!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή