Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

Χρωματίζοντας με μαρκαδόρους ακουαρέλας

...Και αφού "μένουμε σπίτι"... Τι πιο χαλαρωτικό θα μπορούσαμε να κάνουμε από το να χρωματίσουμε ανοιξιάτικες εικόνες!
Για να τα πιάσω τα πράγματα από την αρχή όμως....
Το Χριστουγεννιάτικο δώρο μου ήταν ένα κουτί μαρκαδόροι επαγγελματικής σχεδίασης Lyra της Fila και μάλιστα των 36 τεμαχίων ώστε να έχω αρκετές αποχρώσεις από το κάθε χρώμα!
Το θέμα ήταν όμως, ότι δεν είχα χρόνο να τους απολαύσω όπως θα ήθελα...
Όταν πριν λίγες μέρες μια φίλη μου έστειλε το link από τη σελίδα Art philosophy  η οποία προσφέρει δωρεάν εκτυπώσιμα αρχεία , τότε μπορώ να πω ότι έπαθα απλά εθισμό και ξεκίνησα να χρωματίζω ασταμάτητα!


Η πρώτη εικόνα που ξεκίνησα να χρωματίζω ήταν αυτή η κοπέλα.


Και μετά ακολούθησαν πολλές ακόμη!


Εκτύπωσα τις εικόνες σε χαρτί ειδικό για μαρκαδόρους ακουαρέλας


και όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, με το πινέλο νερού δημιούργησα πολλές περισσότερες αποχρώσεις , από τις 36 που είχα διαθέσιμες!


Φυσικά όταν έχεις παιδιά στο σπίτι, δεν χρωματίζεις ποτέ μόνη!!
Ο μικρός γιος μου χρησιμοποίησε τους μαρκαδόρους για να χρωματίσει σε απλό φωτοτυπικό χαρτί,


ενώ ο 8χρονος  ανιψιός μου με τις ξυλομπογιές giotto της fila  έφτιαξε το παρακάτω αριστούργημα!


Οικογενειακώς λοιπόν, θυμηθήκαμε για άλλη μια φορά τις αγχολυτικές ιδιότητες της ζωγραφικής , περάσαμε ποιοτικό χρόνο όλοι μαζί και γεμίσαμε αυτές τις μουντές μέρες με χρώμα!
Εσείς πώς περνάτε τις μέρες του εγκλεισμού στο σπίτι???

15 σχόλια:

  1. Υπέροχες οι χρωματισμένες σελίδες σου, Λίτσα μου. Κι εγώ λατρεύω να χρωματίζω. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο!!! Τί ωραία οικογενειακή δραστηριότητα. Πολύ ενδιαφέρουσα η πρότασή σου, Λίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΡΟΜΟΙΩΣ! Ζωγραφιζω σαν μανιακή,αλλά τους μαρκαδόρους ακουαρέλας δεν τους έχω χρησιμοποιήσει...ακόμα
    Keep drawing πάιδες!!!! ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΝΑΧΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να τους κάνεις εσύ χαρά μου του μαρκαδορους όταν έχεις τα πινέλα σου και κάνεις θαύματα!!!!

      Διαγραφή
  4. Πω πω, υπέροχα! Οταν ο άνθρωπος είναι δημιουργικός... Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...είναι και αυτό κατάρα...Δεν κάθεσαι ποτέ να ηρεμίσεις!!!χαχα!
      καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. τελειααααααααααα ζωγραφική φυσικα για ψυχικη αναταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο θαύμασα τα εργα σου και στο insta Λιτσακι μου! Είναι πανεμορφα!
    Εγώ πολύ εμπνευση δεν εχω ειναι η αλήθεια. Διαβαζω όμως πολύ περισσότερο απο πριν. Α, επίσης εχω φτιάξει όλα τα είδη κουλουράκια που ξέρω...😂😂
    Να ειστε καλά! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν το ήξερα πως υπαρχουν και μαρκαδοροι ακουαρελας και πινελο νερού Λιτσα μου..αααα θα τα ψαξω οταν ανοιξουν τα καταστηματα.. να κανω τις προσπάθειες μου μου αρεσαν παρα πολύ οι κοπελες με τα λουλουδια... μακαρι να φτασω τον οκταχρονο ανηψιό σου..
    Τι καλυτερο απο το να σε χαλαρωνει αυτό που κανεις..
    Να είσαι καλα και να προσεχεις Λιτσα μου καλή εβδομαδα.. φιλιά 💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή