Κυριακή 15 Απριλίου 2018

It's Spring time!

Η αγαπημένη μου εποχή είναι επιτέλους εδώ...και πλέον όχι μόνο ημερολογιακά ! Μπορείς να χαζέψεις τα υπέροχα χρώματα των λουλουδιών , να μυρίσεις το άρωμα των ανθών της νερατζιάς , να νιώσεις τις ζεστές ακτίνες του ήλιου στο δέρμα σου, ακόμη και σε μια βόλτα σου  στις γειτονιές της Αθήνας.

Εμπνευσμένη από όλο αυτό το κλίμα, έφτιαξα έναν ανεστραμμένο καμβά (μεγέθους 21*29) , δώρο για έναν Ανοιξιάτικο γάμο.
Στο κέντρο του καμβά κυριαρχούν τα μονογράμματα του ζευγαριού.
Η μια του γωνία πιο λιτή,
 ενώ η άλλη αποτελεί  έναν ανθισμένο κήπο
με λογιών λογιών λουλούδια,
που από μέσα τους ξεπετάγονται δυο ενωμένες καρδιές.
Από τον  κήπο, φυσικά και 
                                                δε θα μπορούσαν να λείπουν οι πεταλούδες!!!

                                                   Απολαύστε την υπέροχη αυτή εποχή!!!
                                                                Καλή σας εβδομάδα!

            ***Με αυτή μου τη δημιουργία συμμετέχω στην πρόκληση Απριλίου του SNP blog

15 σχόλια:

  1. Ένα ανοιξιάτικο αριστούργημα έκανες φίλη ,με όμορφες λεπτομέρειες!!!! Μπράβο σου!! !!πολλά φιλιά να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανεστραμενος καμβάς ε;
    Πολύ καλή ιδέα και πανέμορφη.
    Πέρνα από το μπλογκ μου να πάρεις κάτι.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή η λατρεμένη εποχή μόνο υπέροχα δημιουργήματα βγαίνουν Λίτσα μου !! Τι ωραία !! Ανεστραμμένος καμβάς !!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχος ο καμβάς σου, Λίτσα μου. Φουλ ανοιξιάτικος! Και με τόσο όμορφη διακόσμηση! Μπράβο. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαζί σου Λίτσα μου, μαζί σου για εκείνο το..υπέροχη εποχή.Είδες πως το φως της Άνοιξης μας δημιουργεί τάση για υπέροχες κατασκευές;Υπέροχη δουλειά , θαυμάσια χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχος καμβάς! Ντελικάτος και τόσο ρομαντικός, με πολύ όμορφες υφές. Σ'ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες στην πρόκληση του Scraps N Pieces!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γλυκα γλυκαααααααααα ολα πανεμορφα κ φυσικα ανοιξιατικαααααα.....η δευτερη αγαπημενη μου εποχη μετα το φθινοπωρο.....Χριστος Ανεστη κ αναστηθηκε ολη η πλαση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανεστραμένος καμβάς... δεν ξέρω ακριβώς τί είναι μια και είμαι άσχετη αλλά είναι υπέροχο αυτό που έκαναν τα χρυσά σου τα χεράκια Λίτσα! Χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρονια πολλα Λιτσα μου!
    Πανέμορφος ο Ανοιξιάτικος καμβάς σου!
    Υπεροχες όλες οι τεχνικές και λεπτομέρειες!
    Καλη συνέχεια!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σούπερ το κρακελέ στην κορνίζα! Πολύ όμορφη και ρομαντική σύνθεση! Μπράβο Λίτσα! Σε ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας στην πρόκληση του Scraps N Pieces!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφη είσαι, μόνο ωραία θα μπορούσες να φτιάχνεςι!!! Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη κοριτσάκι! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο ανθισμένος κήπος τα μονογράμματα και όλη αυτή η υπ΄ροχη δουλειά παραπέμπουν σ'ένα πολύ ρομαντικό στύλ.Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Beautiful vintage! Thank you for sharing with us on Scraps N Pieces!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όμορφο και ρομαντικό! Thanks for playing at SnP!

    ΑπάντησηΔιαγραφή