Πέμπτη 5 Απριλίου 2018

χειροποίητες λαμπάδες 2018

...Και αφού έφτιαξα και τις τελευταίες λαμπάδες για φέτος, είπα να σας τις παρουσιάσω όλες συγκεντρωμένες σε μία ανάρτηση!
Φέτος δεν έκανα πολλές λόγω της προχωρημένης πια εγκυμοσύνης μου, αλλά όσες έφτιαξα είναι δουλεμένες με αγάπη και μεράκι γιατί προορίζονταν για ξεχωριστά πρόσωπα.
Να τες λοιπόν!
-Λαμπάδα μπαλαρίνα με ανάγλυφες λεπτομέρειες
-λαμπάδα σκάκι
-λαμπάδα πριγκίπισσες disney
-αντρική λαμπάδα σετ με ασορτί ξύλινο λαμπαδόκουτο
-vintage γυναικεία λαμπάδα
-λαμπάδες με χειροποίητα στοιχεία από πηλό
 -σετ αντρική και γυναικεία λαμπάδα
 - σετ κεραμικό αυγό - φοντανιέρα με ασορτί λαμπάδα
 -λαμπάδα Παναθηναϊκός με ασορτί ξύλινο λαμπαδόκουτο - μαυροπίνακας για να γράφει και να σβήνει τα δικά του συνθήματα
 - shabby chic λαμπάδα με ασορτί λαμπαδόκουτο
και για το τέλος...ένα ξύλινο αυγό!
Φυσικά σήμερα δε θα μπορούσαμε παρά να ετοιμάσουμε και τα αυγουλάκια μας, με decoupage και αυτά,όπως κάθε χρόνο! (....και φέτος όλα σε ροζ αποχρώσεις!!!!)
Εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλους σας! Να περάσετε όμορφες στιγμές με τα άτομα που αγαπάτε!!!Τα φιλιά μου...

8 σχόλια:

  1. Πανέμορφες Λιτσάκι μου, μα ξεχώρισα την vintage λαμπάδα που είναι φανταστική.Καλό Πάσχα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαμπάδα vintage, δύο πόντοι. Κι εγώ την ψηφίζω δαγκωτό!
    Όχι ότι οι υπόλοιπες είναι υποδεέστερες. Επαγγελματική δουλειά Λιτσάκι μου, μπράβο σου!
    Με το καλό να υποδεχτείτε το νέο μέλος της οικογένειας και να έχετε Καλό Πάσχα Λίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα τι υπέροχες λαμπάδες είναι αυτές, Λίτσα μου! Χίλια μπράβο! Χριστός Ανέστη, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. my lovely little bunch, but I picked up the vintage candle that's fantastic. My poor girl.

    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν και ετεροχρονισμένα δεν μπορώ να μη σχολιάσω πως οι λαμπάδες σου είναι υπέροχες Λίτσα μου! Χριστός Ανέστη και ότι επιθυμείς!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια Πολλά!!!
    Είναι καταπληκτικές οι λαμπάδες σου Λίτσα μου,και του χρόνου να'σαι καλά να φτιάξεις περισσότερες!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φανταστικές λαμπάδες! Ξεχώρισα ιδιαιτέρως αυτές της 5ης και της 10ης φωτογραφίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή