Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

My baby's first shoes...

Πριν λίγο καιρό, τακτοποιώντας την παπουτσοθήκη , συνάντησα ένα παλιό  ζευγάρι μπαλαρίνες της μικρής μας. 
Μπορεί ουσιαστικά να μην ήταν τα πρώτα της παπουτσάκια - μιας και αυτά συνήθως είναι πιο " χοντροκομμένα" λόγω του ότι είναι ανατομικά- αλλά ήταν τα πρώτα της αμπιγιέ παπούτσια , που της τα πήραν ο παππούς με τη γιαγιά όταν ήταν 1,5 χρονών.
Τα αγάπησε και τα φόραγε συνέχεια,  γι αυτό το λόγο τα είχα φυλάξει ως ενθύμιο.
 Όπως σας είχα υποσχεθεί σε προηγούμενη ανάρτησή μου , σήμερα θα σας δείξω τι έφτιαξα με αυτά!
Έναν καμβά για το δωμάτιο της!


Όπως φαίνεται και στην παρακάτω φωτογραφία , ήταν αρκετά ταλαιπωρημένα, οπότε αποφάσισα να τα βάψω.


 Πρόσθεσα περλίτσες στη θέση του κουμπώματος , τριανταφυλάκια στο κέντρο του φιόγκου και τους έκοψα το διπλό λουράκι που είχαν ώστε να δείχνουν πιο κομψά.


Σειρά τώρα είχε ο καμβάς! Έκανα decoupage  στο κέντρο του ένα ρομαντικό ρυζόχαρτο, το οποίο πλαισίωσα με καλούπια από πηλό, που έβαψα με χρυσό χρώμα.
Τις κάτω γωνίες διακόσμησαν δύο μικρά ξυλόγλυπτα,


ενώ στο πάνω μέρος τοποθετήθηκε ένα κομμάτι διακοσμητικού ξύλου και μια σειρά από καλούπια πηλού.
Στον υπόλοιπο καμβά έκανα κατά τόπους  κρακελέ, σφραγίδες, στένσιλ, ανάγλυφες πάστες και φυσικά δε θα μπορούσα παρά να ολοκληρώσω το έργο μου με παλαίωση!


Ένας μεγάλος ροζ φιόγκος , τοποθετήθηκε πάνω από τις μπαλαρίνες ....
και ο καμβάς ήταν πια έτοιμος!


Πώς σας φαίνεται ???

 

7 σχόλια:

  1. Όμορφο,τρυφερό και πολύ ρομαντικό έγινε ο καμβάς σου,Λίτσα μου!!!Μπράβο σου για την σκέψη σου και την υλοποίηση της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη ιδέα. Λοιπόν πριν χρόνια στο Βέλγιο μου είχαν δείξει τέτοια παπουτσάκια που με μία μέθοδο γινόντουσαν μπρούτζινα και ήταν υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκπληκτική δημιουργία, ένα ενθύμιο πολύτιμο και πανέμορφο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σου εξομολογηθώ Λιτσα μου,οτι επειδή πριν χρονια είχαμε στείλει στην Αμερική (!!!) τα πρώτα μου παπούτσια για το λόγο που γράφει και η Αχτίδα,που γύρισαν άπρακτα, τοχω βάλει σκοπό να τα ενσωματώσω σε κάποιο έργο. Των παιδιών μου ειναι η αλήθεια δεν εχω κρατήσει γιατί όπως λες κι εσυ ήταν χοντροκομμένα λόγω ανατομικότητας.Το ταμπλώ σου είναι ΥΠΕΡΟΧΟ,ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ,ΤΡΥΦΕΡΟ,ΑΚΡΩΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ και μπράβο σου ειλικρινά κέντησες!Πιστεύω οτι η μικρή θα ξετρελάθηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμπνευσμένη, υπέροχη δημιουργία που αξιοποιήθηκε στο έπακρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή