Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021

Decoupage hat box

Προσφάτως έπεσε στα χέρια μου μια καπελιέρα. 


Ήταν ένα κουτί με τυπωμένο το λογότυπο του καταστήματος πάνω του. 
Μόλις το είδα, αμέσως σκέφτηκα ότι ήθελα να το κρατήσω!


Αποφάσισα  να το χρησιμοποιήσω για να αποθηκεύσω εκεί μέσα τα παπουτσάκια της μικρής μου , από τον πρώτο χρόνο της ζωής της. 
Πολλά από αυτά ήταν χειροποίητα και έτσι τα έχω κρατήσει για ενθύμιο....

Αφού θα στόλιζα το κουτί στο παιδικό δωμάτιο, διάλεξα για το καπάκι του την εικόνα ενός  χαριτωμένου κοριτσιού.


Στα πλαϊνά , χρησιμοποίησα ένα ρομαντικό ρυζόχαρτο,


εναλλάξ  με ρίγες που διακόσμησα με ανάγλυφη πάστα.


Φυσικά δε μπορούσε να λείπει ένας μεγάλος ,ρομαντικός φιόγκος από το κέντρο του κουτιού.


Η καπελιέρα ταίριαξε υπέροχα στο shabby chic δωμάτιο μας (που σας το έχω δείξει παλαιότερα εδώ)


Τα παπούτσια αγκαλιάς τα βολέψαμε!
...Για να δούμε τώρα τι θα κάνουμε με  τα πρώτα της  κανονικά παπούτσια...
Κάτι έχω κατά νου!
Stay tuned!



 

7 σχόλια:

  1. Έχουμε κάτι κοινό, κι εγώ μόλις βρήσκω κουτί το..ονειρεύομαι στολισμένο! Πολύ όμορφο Λιτσάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την πιο όμορφη θεση δημιούργησες για τα παπουτσάκια, Λιτσα μου! Πολύ ευαίσθητη και ξεχωριστή η χειροτεχνία σου!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη η εναλλάξ διακόσμηση που έκανες στο κουτί, Λίτσα μου, και πολυ ωραία ιδέα να το φτιάξεις για να φυλάξεις τα πρώτα παπουτσάκια της κορούλας σου! Τέλειο και σαν διακοσμητικό για το δωμάτιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το αξιοποιησες με τον πιο όμορφο τρόπο και ταιριάζει τέλεια στο δωμάτιο της μικρής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή