Κυριακή 5 Απριλίου 2020

Αυγά στρουθοκάμηλου με decoupage

Πριν αρκετό καιρό, είχα την τύχη να πέσουν  στα χέρια μου τρία αυγά στρουθοκάμηλου. 
 Σκέφτηκα να τα διακοσμήσω με τέτοιο τρόπο ώστε να μείνουν στολισμένα στο σπίτι για αρκετό καιρό, ακόμη και εκτός Πασχαλινής περιόδου.

Το πρώτο βέβαια το έβαψα με πιο πασχαλινά χρώματα 



αλλά στο δεύτερο έμεινα σε πιο γήινους τόνους,


κάνοντας στο πάνω μέρος του κρακελέ δύο συστατικών .


( Το οποίο όπως διαπίστωσα εκ των υστέρων δε διακρίνεται καλά στις φωτογραφίες. Ήταν όμως λίγο αργά για να το ξαναφωτογραφίσω , μιας και το αυγό αυτό το έχω ήδη χαρίσει....)


Σας μίλησα όμως για τρία αυγά!
Το τρίτο , το έδωσα στη φίλη μου  craftmaker  να το διακοσμήσει εκείνη όπως της αρέσει!


Μπορείτε , λοιπόν, να  απολαύσετε περισσότερες φωτογραφίες του στο blog της , εδώ.

Καλή εβδομάδα σε όλους!

11 σχόλια:

  1. Τέλειες οι δημιουργίες σου όπως πάντα!!!!! Ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία να δημιουργήσω με ένα τόσο διαφορετικό υλικό!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το είδα και στο φβ και μου αρέσουν πολύ τα αντικείμενα που μπορούν να είναι όλο το χρόνο στο σπίτι !! Επίσης μου αρέσει και το ρομαντικό σου ύφος !! Καλή δύναμη με πολλές δημιουργίες Λίτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικά είναι τα αυγουλάκια σου, Λίτσα μου!
    Καλή συνέχεια και ο Θεός μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα και πρωτότυπα αυτά που έφτιαξες Λιτσακι μου! Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καθενα ιδιαιτερο!!!!
    πολυ χαριτωμενα εγιναν!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω ασχοληθειποτε με ντεκουπαζ και θα σου φανει ισως αστειο μα το βρήσκω δύσκολο. Τα αυγά σου πανέμορφα σαν κι εσένα γλυκιά μανούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. These are stunning, you are so lucky to have Ostrich eggs, you have decorated them beautifully.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο όμορφα έγιναν τα αυγουλάκια σου Λίτσα μου!!! γεια στα χέρια σου Τα αυγα της στρουθοκαμήλου έχουν μεγαλύτερη επιφάνεια και μπορείς να τα διακοσμήσεις με πολλους τρόπους.. υπεροχα σου έγιναν..
    Καλο Πάσχα σας ευχομαι με υγεία και δύναμη.. φιλιαα!!💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Λίζα πραγματικά είναι πολύ όμορφα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή