Κυριακή 19 Απριλίου 2020

Πασχαλινές ευχές!

Χριστός Ανέστη!
Χρόνια πολλά σε όλους με Υγεία και Αγάπη!
Μπορεί φέτος να ζήσαμε ένα πολύ διαφορετικό Πάσχα, αλλά θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι  εκτιμήσαμε πολλά πράγματα που άλλες χρονιές τα θεωρούσαμε δεδομένα και ελπίζω όλο αυτό που περνάμε , τελικά να μας κάνει καλύτερους ανθρώπους.

Η μέρα μας σήμερα, μπορεί να μην περιελάμβανε τα αγαπημένα μας πρόσωπα, αλλά φρόντισαν το Πασχαλινό τραπέζι μας να έχει κάτι από αυτούς, για να τους θυμίζει...
Λουλουδάκια που τόσο αγαπώ, από τον κήπο των γονιών μου, έδωσαν χρώμα στο τραπέζι του πρωινού αλλά και του μεσημεριανού και φυσικά δε μπορούσα να μην τα φωτογραφίσω μαζί με τις δημιουργίες μου. (...δημιουργίες της κουζίνας αυτή τη φορά!)

Το εορταστικό πρωινό μας περιελάμβανε τα κλασικά Πασχαλινά καλούδια.


Φέτος φτιάξαμε μαζί με τα παιδιά  κουλουράκια όπως κάθε χρόνο, μας έλειπε όμως η γιαγιά μας που πάντα τα φτιάχνουμε όλοι μαζί....


Στα αυγά πρώτη φορά δοκίμασα τα χρώματα ζαχαροπλαστικής και μου άρεσαν πολύ οι παστέλ αποχρώσεις που δίνουν.


Έφτιαξα και μερικά αυγά - φατσούλες για τα παιδιά


 και φυσικά δε μπορούσαν να λείπουν και τα αυγά με decoupage από τη συλλογή μας!


Η μικρή μου αγάπησε ιδιαίτερα το αυγό μονόκερο και δεν το άφηνε από τα χέρια της!


Τελευταία δημιουργία  για το Πασχαλινό τραπέζι , μια τούρτα φράουλα ως επιδόρπιο


με την αγαπημένη μας συνταγή του Άκη.


Εύχομαι του χρόνου να είμαστε όλοι καλά και να μπορέσουμε να γιορτάσουμε  μαζί με τους αγαπημένους μας την Ανάσταση του Κυρίου.
Χρόνια Πολλά!

4 σχόλια:

  1. Αληθώς ο Κύριος!!!
    Χρόνια Πολλά!!!
    Πολύ όμορφα όλα που ετοιμάσατε για την Αναστάσιμη ημέρα του Κυρίου μας,να είσαστε πάντα καλά και να χαιροσαστε την οικογένεια σας!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρονια πολλα κοριτσακι μου !!!και του χρονου με υγεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αληθώς Ανέστη Λίτσα μου !! Ναι τα πρόσωπα είναι εκείνα που μας έλειψαν αλλά έτσι πρέπει !!Ολα τα υπόλοιπα εν αφθονία στο τραπέζι μας και κυρίως μαζί με τη μικρούλα !! Τα αυγά σου τα αγάπησα , αλλά δεν ήξερα ότι είναι χρώμα ζαχαροπλαστικής!!Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα γλυκιά μου
    Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη, με υγεία και κάθε καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή