Σάββατο 3 Αυγούστου 2019

mixed media on a driftwood

  ...Λίγο το ότι  βρισκόμαστε στον πιο καυτό μήνα του καλοκαιριού, λίγο το ότι  η Rountes Fountes ,μας ξεσήκωσε να δημιουργήσουμε  "κάτι με θαλασσόξυλα" για την 4η εβδομάδα του καλοκαιρινού μαραθώνιου δημιουργικότητας που διοργανώνει το inmyc ....ξεκίνησα να ψάχνω ιδέες για μια νέα καλοκαιρινή δημιουργία λίγο διαφορετική από αυτές που έχω κάνει στο παρελθόν.

Η ιδέα μου ήρθε όταν βρήκα αυτή τη σανίδα ξεβρασμένη στην παραλία! Ήταν τόσο όμορφα "φαγωμένη" από το κύμα που σκέφτηκα να τη χρησιμοποιήσω σαν καμβά και να στήσω πάνω της ένα θαλασσινό σκηνικό.

Αφού την έβαψα, κόλλησα άμμο, και έφτιαξα τα τρισδιάστατα κύματα, έπειτα δημιούργησα δυο γωνιές με τα αγαπημένα μου κοχυλάκια,


 που κάθε καλοκαίρι συλλέγω επιμελώς από όποια παραλία και αν βρεθώ!


Συνέχισα προσθέτοντας κάποιες λεπτομέρειες ακόμη.... 

 Μια ξύλινη χειροποίητη ταμπέλα κατευθύνει τους διαβάτες στην παραλία.


Ο ήλιος -από πάστα περλέ- λάμπει στο γαλάζιο ουρανό  και δυο γλάροι από πηλό πετούν ανέμελοι , απολαμβάνοντας το ζεστό χάδι του στα φτερά τους.


Τέλος , ένα μπουκάλι με πολύτιμο περιεχόμενο , ταξιδεύει με τα κύματα προς την παραλία , περιμένοντας κάποιον να το ανακαλύψει!


Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και καλές βουτιές!

6 σχόλια:

  1. ΤΈΛΕΙΟ.
    Από τις δημιουργίες που μιυ αρέσουν πολύ.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι υπέροχες κατασκευές, του γούστου μου μαι τόσο της εποχής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες κατασκευές. Καλό καλοκαίρι Λίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η θαλασσινή σου δημιουργία, Λίτσα μου!
    Υπέροχη λεπτομέρεια το μπουκάλι στην θάλασσα!
    Φιλιά και καλή συνέχεια στις διακοπές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή