Κυριακή 25 Αυγούστου 2019

mixed media canvas from recycled jeans

7η εβδομάδα του μαραθώνιου δημιουργικότητας που διοργανώνει το Inmyc  και αυτή τη φορά η Serial Crafter Family  μας έβαλε να πετσοκόψουμε τα παλιά μας jeans και να δημιουργήσουμε κάτι νέο από τα κομμάτια τους!
 Ξεκίνησα να κόβω ένα παλιό παντελόνι του γιου μου χωρίς να έχω αποφασίσει τι θα φτιάξω...Η έμπνευση ήρθε στη συνέχεια...
Ένας καμβάς 20*20 με μικτές τεχνικές!


Αφού έφτιαξα το background με γάζες και ακρυλικά χρώματα, χρησιμοποίησα την τσέπη από το παντελόνι


καθώς και ένα κομμάτι από τη ζώνη για να δημιουργήσω το κεντρικό θέμα του έργου μου.


Έφτιαξα μερικά jean λουλούδια 


                                                   από το κυρίως μέρος του παντελονιού


και συμπλήρωσα μικρές λεπτομέρειες


με γρανάζια


και άλλα μεταλλικά στοιχεία.


Τέλος πρόσθεσα το  μήνυμα: ART MAKES ME HAPPY , με γράμματα από χαρτί scrapbooking  και έτοιμος ο καμβάς μου!


...Πάμε τώρα για την 8η και τελευταία αποστολή από Κουμπί Coffee & Crafts!
Καλή εβδομάδα σε όλους!


2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία δημιουργία.
    Άντε να δούμε τί θα φτιάξουμε στην τελευταία αποστολή.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι τελειο

    καλημερα γλυκια μου
    περασα να ευχηθω καλο Φθινοπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή