Κυριακή 6 Μαΐου 2018

wedding shadow box

Μια παλαιωμένη κορνίζα διαστάσεων 50*50, ετοιμάστηκε με όλα τα αναμνηστικά ενός vintage γάμου που πραγματοποιήθηκε στην όμορφη Σάμο!
 Το προσκλητήριο λοιπόν,  δε θα μπορούσε παρά να απεικονίζει το υπέροχο αυτό νησί μας!
Μέσα στο κάδρο εκτός από το προσκλητήριο, τοποθετήθηκε και το κουταλάκι της τούρτας, όπως επίσης και:
 η μπομπονιέρα,
τα στέφανα,
λίγα λουλούδια  από τον ανθοστολισμό,
και μια γαμήλια φωτογραφία του ζευγαριού.
Η κορνίζα διακοσμήθηκε με καρδιές, πέρλες, δαντέλες, στοιχεία ανάλογα της διακόσμησης και του ύφους  του γάμου.
Χ & Α εύχομαι κάθε ευτυχία στο ξεκίνημα της νέας σας ζωής!

12 σχόλια:

  1. Τα κανεις τόσο όμορφα και παραμυθένια που πραγματικά τα βλέπω και τα χαίρομαι Λίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Λίτσα! Όπως πάντα υπέροχη η σύνθεσή σου! Πολύ όμορφο κι αγαπημένο δείχνει το ζευγάρι! Να ζήσουν ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα πόσο όμορφη η όλη σύνθεση, Λίτσα μου. Μπράβο, φίλη μου. Γεια στα χέρια σου. Είμαι βέβαιη ότι θα τη χαρούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπεροχη δημιουργία και μου αρεσε και η κορνίζα! Ζωγραφισες παλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πανέμορφα Λίτσα μου όλα όσα φτιάχνεις. Έχεις το δικό σου ξεχωριστό στυλ και αυτό μου αρέσει πολύ!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπεροχη και αυτή η κορνίζα, γλυκιά και ρομαντική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φανταστικη η δουλειά σου.,θα μπορουσα να μάθω τιμή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φανταστική η δουλεια σου την έχω ερωτευτεί..θα μπορούσα να μάθω τιμουλα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή