Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Happy Mother's day!!!

Η ημέρα της μητέρας σήμερα και θέλω να ευχηθώ Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!

Τις δικές μας ευχές προς τις μανούλες μας , επέλεξα να τις γράψω σε δυο χειροποίητες κάρτες φτιαγμένες με πολύ αγάπη για αυτά τα δυο ξεχωριστά πρόσωπα της ζωής μας!
 Φυσικά στις καρτούλες  μου  κυριαρχεί το αγαπημένο μου ροζ χρώμα
στις διάφορες αποχρώσεις του!
Ως μαμά πήρα και εγώ τα δικά μου χειροποίητα δώρα, από το νηπιαγωγείο του μικρού,
ενώ ο μεγάλος μου γιος με ενημέρωσε ότι τους έδωσαν ένα χάρτινο έπαινο να συμπληρώσουν στο σχολείο για τις μαμάδες τους , αλλά εκείνος το πέταξε μιας που θεωρεί ότι αξίζω πολλά περισσότερα από ένα χαρτί!!!!!!!!
...Και έτσι σήμερα πρωί πρωί ήρθε με ένα δώρο έκπληξη που ήξερε καιρό τώρα ότι χρειαζόμουν....


Χρόνια πολλά σε κάθε μανούλα!!!!
Σας χαιρετώ με μια παροιμία των Γίντις:
¨Ο Θεός δεν μπορούσε να είναι παντού , γι' αυτό έφτιαξε τις μαμάδες....¨
Καλή εβδομάδα!
Υ.Γ. Αν ψάχνεις δώρο για τη δική σου μαμά, μπορείς να επισκεφτείς το ηλεκτρονικό μου κατάστημα

8 σχόλια:

  1. Πανέμορφες οι καρτούλες που έφτιαξες, Λίτσα μου, αλλά και οι καρτούλες που έλαβες. Όσο για το μεγάλο γιο σου, ένα έχω να πω: Μπράβο του που από τόσο μικρή ηλικία καταλαβαίνει πόσα πολλά αξίζει η μητέρα του. Ευτυχισμένη γιορτή της μητέρας, φίλη μου. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες καρτούλες !!!
    Να σε χαίρονται οι γιοί σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ομορφη σκεψη του μεγαλου σου γιου Λιτσα μου!! οπως και οι καρτουλες σου για τις μανούλες σας..νομιζω οτι η καθε μερα πρεπει να ειναι η γιορτη της μαμας..χρονια πολλα σε όλες.. να περνας ομορφα παντα με οτι κανεις.. σε ευχαριστω πολύ για την επισκεψη ...φιλακιαα.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι κάρτες σου Λίτσα, και του χρόνου να είσαι καλά!!!! Να χαίρεσαι τα αγόρια σου!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφες οι καρτούλες σου Λίτσα μου και η κίνηση του γιού σου σίγουρα θα σε συγκίνησε.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες και περιποιημένες οι καρτούλες σου Λίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ομορφες οι καρτούλες σου τώρα τις είδα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ααααααααααααχ τι ομορφαααααααα!!!!!!!!!!!μανουλα μου γλυκια υπομονη σου ευχομαι κ δυναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή