Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021

altered rocking horse

Η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα έχει αρχίσει  και σιγά σιγά μπαίνουν σε γιορτινό κλίμα και οι δημιουργίες μας!

Αυτό το ξύλινο αλογάκι , φόρεσε τα καλά του 

 

και είναι έτοιμο να διακοσμήσει το χώρο μας τις γιορτές ...και όχι μόνο!


Κρέμασε  τις πέρλες στο λαιμό, στερέωσε τα λουλούδια στα μαλλιά του, εεεε...στη χαίτη του ήθελα να πω!


Έβαλε και τον καλό του τον φιόγκο , τον μεγάλο ,


με τις πολλές δαντέλες στην ουρά,


στόλισε και τη βάση του


και είναι έτοιμο για νέες περιπέτειες!


Καλό μήνα να έχουμε, με Υγεία!






 

4 σχόλια:

  1. Που το βρήκες καλέ το αλογάκι των ..παιδικών μου χρόνων..εκεί απέναντι από τον Λευκό Πύργο, στο ζαχαροπλαστείο του Ξαρχάκου! Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααααα, δεν ξέρω πως ήταν πρίν, αλλά μου αρέσει πολύ έτσι που το έφτιαξες!!!!!!
    'Εχω κι εγώ ένα ξύλινο vintage αλογάκι που μου είχαν στείλει από την Γερμανία όταν η κόρη μου ήταν μικρή. Εννοείται πως θα πάει τώρα στην εγγονούλα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή