Τρίτη 28 Απριλίου 2020

ντύσιμο βιβλίου με ύφασμα

Πριν λίγες μέρες, αποφάσισα να "ντύσω" την ατζέντα μου με ύφασμα , κάτι το οποίο δεν είχα επιχειρήσει ποτέ ξανά στο παρελθόν και το αποτέλεσμα με ενθουσίασε καθώς μου χάρισε την πιο όμορφη ατζέντα που είχα ποτέ!


Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή!
Με την έναρξη της νέας χρονιάς, έπεσε στα χέρια μου μια διαφημιστική ατζέντα που φυσικά ποτέ δε κρατούσα!


Η πρώτη μου σκέψη μόλις την είδα ήταν ....να πάω να αγοράσω μια ατζέντα της αρεσκείας μου από ένα βιβλιοπωλείο! Δεύτερη σκέψη? Να την αλλάξω με decoupage ...και έτσι και έκανα.


Το εξωτερικό υλικό της ατζέντας όμως ήταν γυαλιστερό με αποτέλεσμα με τη χρήση,να αρχίσει να ξεφτίζει, παρά τα στρώματα βερνικιού που την είχα περάσει....
Τη χάλασα, λοιπόν, τελείως με σκοπό να τη φτιάξω ξανά από την αρχή με άλλη τεχνική.
Τότε μου ήρθε η ιδέα να τη ντύσω με ύφασμα!


Λόγω καραντίνας ανέτρεξα στα λιγοστά υφάσματα που διαθέτω και διάλεξα τα πιο χαρούμενα χρώματα για την Ανοιξιάτικη -πια- ατζέντα μου!


Πώς σας φαίνεται?






7 σχόλια:

  1. Μπράβο Λίτσα για τις πολύ όμορφες δημιουργίες σου. Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια έγινε Λίτσα! Βλέπω έβαλες και μεταλλικές γωνίες, την περιποιήθηκες πολύ! Είναι κόλλημα η βιβλιοδεσία, είναι το πιο ωραίο πράγμα που έμαθα όσο ζούσα στη Χίο! Είμαι βέβαιη ότι θ' ακολουθήσουν κι άλλες μετατροπές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ με το ύφασμα Λίτσα μου !! Και εγώ δεν έχω κάνει αλλά μου έδωσες την ιδέα !!
    Να είσαι καλά !! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη και χαρούμενη έγινε η ατζέντα σου με το υφασμάτινο κάλυμμά της, Λίτσα μου. Πολύ μου άρεσε!
    Καλό μήνα, σου εύχομαι, με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή