Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019

Δώρα δασκάλων

Άλλη μία σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της!
...Και επιτέλους ήρθε η ώρα των καλοκαιρινών διακοπών. 
Τέρμα τα πρωινά ξυπνήματα και τα απογευματινά τρεξίματα σε δραστηριότητες και υποχρεώσεις...
Ώρα για χαλάρωση για μικρούς και μεγάλους!!!
Όπως κάθε χρόνο, εκτός από το  δώρο που κάνουμε ως  τάξη , ετοίμασα και από ένα ιδιαίτερο  αναμνηστικό δωράκι για τους δασκάλους κ τις δασκάλες μας.
Ξεκίνησα με ένα...
και μετά το ένα έγινε δύο...τα δύο...τρία....
και τελικά έγινε εθισμός!!!
Κατέληξα να φτιάξω καδράκια για όλους τους γνωστούς και φίλους που με εμπιστεύτηκαν -τυφλά θα έλεγα- μιας και το καθένα είναι μοναδικό, δεν μπορεί να επαναληφθεί ίδιο και δεν ξέρω από την αρχή την τελική του μορφή!
Κάποια  φτιάχτηκαν πάνω σε ξύλο (20*25 cm),


 ή και σε μικρότερη διάσταση (20*20cm),



  άλλα σε καμβά (20*20cm),


και άλλα σε κορνίζα (25*25).


Κάποια ήταν πιο σοβαρά 


μιας και απευθυνόταν σε δασκάλους


και άλλα πιο δροσερά και ανάλαφρα για τις δασκάλες


Κάποια με ρομαντική διάθεση


και άλλα πιο μοντέρνα.


Κάποια έγραφαν δυο  λόγια ευχαριστίας


         και άλλα ήταν απλώς βραβεία καλύτερου δασκάλου.


Κάποια σε πιο παιδικό ύφος


και άλλα σε shabby chic στυλ.


Όλα όμως ήταν από ξεχωριστούς ανθρώπους που ήθελαν να πουν ευχαριστώ σε αυτούς που ήταν δίπλα στα παιδιά τους για έναν ολόκληρο χρόνο,


 με έναν ιδιαίτερο και μοναδικό τρόπο!


Θα ήθελα και από εδώ να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους που ήταν δίπλα στα δικά μου παιδιά αυτή τη σχολική χρονιά , που με υπομονή τα δίδαξαν γράμματα και με αγάπη τους μετέδωσαν αρχές ώστε να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι αύριο....
Καλό Καλοκαίρι και καλή ξεκούραση  σε όλα τα παιδάκια και τους εκπαιδευτικούς!


...Καλό κουράγιο σε εμάς τους γονείς!!!


5 σχόλια:

  1. Τι όμορφα που είναι Λιτσα μου! Περισσότερο από όλα μου άρεσε το vintage με το κλουβάκι. Θυμίζει sarah kay, το θέμα που εχω στη γαμοβαπτιση που θα κάνω σε δυο μήνες. Είναι το αγαπημένο μου θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίτσα μου, όλα τα καδράκια σου είναι πανέμορφα και είμαι βέβαιη ότι θα δώσουν μεγάλη χαρά στους παραλήπτες τους. Οι δάσκαλοι και οι δασκάλες σίγουρα ενθουσιάστηκαν. Λατρεύω και το καραβάκι σου. Μπράβο, φίλη μου. Πάντα τέτοια. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα όλα τα καδράκια σου και θα ενθουσιάστηκαν σίγουρα οι παραλήπτες !! Καλή ξεκούραση τώρα και καλό Καλοκαίρι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ααααα ποιο να πρωτοδιαλεξω ολα λεπτοδουλεια.... μπραβο σου που βρηκες τον χρονο κ αφιερωσες αλλα κ την αγαπη που εβαλες σε καθενα.... το καραβακι στο τελος τι καλουτσικοοοοοοοοοο καλα να περνατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή