Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Ευχές για τη γιορτή της μητέρας

Η γιορτή της μητέρας σήμερα και φέτος γιορτάζω για πρώτη φορά τριπλά!!!!
Και είναι τριπλή η ευτυχία μου και η χαρά μου! 
...Μπορεί βέβαια να έχει τριπλασιαστεί και η κούρασή μου ... αλλά όταν στο τέλος της ημέρας αυτά τα μικρούλικα χεράκια σε χαιδεύουν μέχρι να κλείσουν τα ματάκια τους , απλά τα ξεχνάς όλα και ευχαριστείς το Θεό που σε αξίωσε να γίνεις μαμά και να ζήσεις αυτές τις μοναδικές στιγμές.
  Μπορεί να μην είναι όλα ρόδινα και ονειρικά με τη μητρότητα , μπορεί να υπάρχουν πολλές δύσκολες στιγμές, στιγμές που θα ήθελες απλά να κοιμηθείς ένα βράδυ συνεχόμενο ή έστω να μείνεις λίγο μόνη χωρίς να ακούς κάθε δευτερόλεπτο τη λέξη : μαμάααααααα....
Και η αλήθεια είναι ότι όσο μεγαλώνουν τα παιδιά, αυτές οι δύκολες στιγμές γίνονται όλο και πιο δύσκολες, όλο και πιο πολλές....
Αλλά νομίζω ότι μας κάνουν να εκτιμούμε ακούμη περισσότερο τις δικές μας μανούλες και να τις αγαπάμε λίγο παραπάνω τώρα που μεγαλώσαμε, τώρα που γίναμε και εμείς μαμάδες και καταλάβαμε αυτό το " θα γίνεις μάνα και θα καταλάβεις..." που μας έλεγαν....

Για να εκφράσω γραπτώς την αγάπη μου στη μανούλα μου αλλά και στην πεθερούλα μου, τους έφτιαξα από μια χειροποίητη κάρτα 


που γέμισε ευχές και συνόδευσε το δώρο τους.


Για μια φίλη έφτιαξα ξύλινα κουτιά -μπιζουτιέρες που στο εσωτερικό τους είχαν από μια άκρως συγκινητική αφιέρωση, με σκοπό να τα προσφέρει στη μέλλουσα πεθερά της και στη θεία της. 
Μια ιδιαίτερα γλυκιά κίνηση γιατί δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε και τις γυναίκες εκείνες που μας φέρθηκαν σαν αληθινές  μαμάδες!


Ως μαμά πήρα και εγώ τα δωράκια μου σήμερα αλλά η καλύτερη στιγμή της ημέρας ήταν όταν σηκώθηκα το πρωί και βρήκα στο τραπέζι της κουζίνας από τον μεγάλο μου γιο, το "απόλυτο κιτ χαλάρωσης" όπως το ονόμασε!!!


Εύχομαι Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου! Να έχουν υγεία για να χαίρονται τα παιδάκια τους!
Η προσευχή μου είναι για τις γυναίκες που δεν έχουν καταφέρει ακόμη να γίνουν μανούλες και εύχομαι του χρόνου να κρατάνε και εκείνες ένα μωράκι στην αγκαλιά τους!
Καλή εβδομάδα να έχουμε!
Υ.Γ. Αν ψάχνετε δώρο για τη δική σας μαμά μπορείτε να επισκεφτείτε το ηλεκτρονικό μου κατάστημα 

8 σχόλια:

  1. Πολύ γλυκές καρτούλες με όμορφα χρωματάκια και λουλουδάκια!
    Πιο γλυκά ομως τα λόγια σου ..ειδικά για όσες μας φέρονται σαν μανούλες μας και για εκεινες που προσπαθούν... ευχομαι γρηγορα να κρατήσουν και εκεινες ενα μικρο πλασματάκι στην αγκαλιά τους 🌸🎈🌈🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε εσένα! του χρόνου να γιορτάζεις διπλ΄αμε τον μπεμπούλη αγκαλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά, Λίτσα μου, σε σένα και σε όλες τις μανούλες του κόσμου. Γλυκύτατα τα δωράκια από τα παιδάκια σου, πανέμορφες οι καρτούλες σου και λάτρεψα τα κουτάκια. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά, Λίτσα μου! Κι εγώ γιορτασα φέτος για πρώτη φορά και έλαβα το καλύτερο δώρο... Πριν λίγες μέρες είπε τη πρώτη της λεξούλα... ΜΑΜΑ. Η συγκίνηση που ένιωσα απερίγραπτη. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρόνια σου πολλά! πρέπει λογικά να είναι κοντά σε ηλικίες οι μπουμπούδες γιατί και η δικιά μου τώρα ξεκίνησε τα πρώτα της λογάκια!να τη χαίρεσαι!

      Διαγραφή
  4. Τι ωραίες ιδεες Λιτσακι μου!
    Δεν πρεπει να ξεχνάμε ούτε τις μάνες μας, ούτε εκείνες που μας αγάπησαν και μας στήριξαν σαν μάνες...
    Δυσκολος και μαγικός δρόμος αυτός, για πολλές γυναίκες οι δυσκολίες ερχονται απ όταν σκεφτούν να γίνουν μανούλες, κι όσες εχουμε περασει απο αυτη τη φαση δεν την ξεχνάμε ποτε αυτη την αγωνία.
    Μακάρι κάθε μαμά να γιορτασει του χρόνου με το μωρακι της στην αγκαλιά ρης!
    Σε φιλώ γλυκό κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο δίκιο έχουν που λένε πώς όταν αποφασίσεις να γίνεις μαμά, αφήνεις την καρδιά σου να τριγυρνάει για πάντα έξω από το σώμα σου....
      χρόνια σου πολλά Νικούλα!να χαίρεσαι τα λουλούδια σου!

      Διαγραφή