Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Λαμπάδες για ζευγάρια

... Μπορεί οι λαμπάδες που έφτιαξα φέτος να ήταν λίγες, αλλά αγάπησα ιδιαίτερα κάποιες από αυτές!
Ποιες άλλες... από το ζευγαράκι μου!!
Τα ερωτευμένα παιδάκια με την πήλινη χειροποίητη καρδιά που είχα φτιάξει πέρσι,


 φέτος επαναλήφθηκαν  και με ασορτί ξύλινο  λαμπαδόκουτο!


Και για όσους προτιμούν να δηλώνουν τον έρωτά τους με πιο διακριτικό τρόπο....λαμπάδες με τα αρχικά του ζευγαριού. Λιτές και απέριττες!


Και επειδή και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή...λαμπάδες σετάκι για MR και MRS.



Λαμπάδες με πηλό για τα πιο σοβαρά ζευγάρια


 αλλά και αρωματικές λαμπάδες για μπαμπάδες και μαμάδες


Έφτιαξα και μερικές ακόμη που ελπίζω σύντομα να καταφέρω να σας δείξω!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

9 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες!!! Παρόμοιες είχα φτιάξει και εγώ πέρσι.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες που έγιναν ΄΄οχι μονο αυτες οι λαμπαδες σου αλλα και οι προηγουμενες οπως και η στεφανοθηκη για το καινουργιο ζευγαρη Λίτσα μου.. θαυμαζω τις ιδεες σου και την υπομονη σου.. για τις δημιουργιες σου..να περνας ομιρφα οτι και να κανεις Καλό Πασχα φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκπληκτικές οι λαμπάδες για τα ζευγάρια, Λίτσα μου. Πολλά φιλιά, φίλη μου, και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφος οι λαμπάδες σου Λιτσα μου! Εξαιρετική η δουλεια σου και οι τεχνικές!Και υπέροχο το λαμπαδόκουτο που έφτιαξες!!
    Καλο Πάσχα και Καλη Ανάσταση!Καλα να περασεις με την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη και ιδιαίτερη πρόταση, Λίτσα μου! Και του χρόνου να'σαι καλά να ξαναφτιάξεις! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπεροχες! και σου μενει και η καρδουλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή