Δευτέρα 2 Αυγούστου 2021

Brawl stars birthday party

2 Αυγούστου 2008
...Μπορεί τα γενέθλια των παιδιών μου να είναι οι σημαντικότερες ημερομηνίες της ζωής μου...μα επιτρέψτε μου για τούτη εδώ την ημερομηνία να κρατάω μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου! Είναι η μέρα που έγινα μαμά! Που χωρίστηκε η ζωή μου σε δυο κεφάλαια...π.Χ.(προ Χάρη) και μ.Χ.(μετά Χάρη) όπως συνηθίζω χαριτολογώντας να λέω!
13 χρόνια μαμά σήμερα!
13 χρόνια πριν ...που νομίζω ότι ήταν μόλις χτες...
13 χρόνια γεμάτα ευτυχία...γιατί τα παιδιά είναι ευτυχία!

Τα αγόρια μας τα γιορτάζουμε μαζί κάθε χρόνο μιας και τα γενέθλια τους απέχουν μόλις 5 ημέρες.
Παρόλο που ο έφηβος πλέον , πρωτότοκος δεν ήθελε κάποιο "θέμα" για τα γενέθλια του,
ο μικρός ανακοίνωσε ότι ήθελε brawl stars γενέθλια!
Για να ικανοποιήσω τα γούστα και των δύο επικεντρώθηκα περισσότερο στo ...stars....και λιγότερο στο brawl stars!!!!
Ο μπουφές διακοσμήθηκε με πολλά αστεράτα μπαλόνια,


μπαλόνια με το 9


και το 13,


ένα banner με θέμα brawl stars, 


δροσερή λεμονάδα,


ζαχαρωτά,


και διαφόρων ειδών σνακ για τις λιγούρες πριν την τούρτα!


Την τούρτα την παράγγειλα έτοιμη και πρόσθεσα εγώ τα διακοσμητικά στοιχεία.


Τα παιδάκια ενθουσιάστηκαν με το αποτέλεσμα!


Αγοράκια μας γλυκά, να σας χαιρόμαστε!!
Να είναι πάντα η ζωή σας γλυκιά σαν την τούρτα σας και λαμπερή σαν τα αστέρια του brawl stars!!!!!!
   Χρόνια σας πολλά!!!

Καλό μήνα, με μια εικόνα από τον κήπο του παππού μας!




Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες και από άλλες δουλειές μου, στην ιστοσελίδα

        www.litsart.gr











 

6 σχόλια:

  1. Εγώ θα σου ευχηθώ να χαρείς τα παιδιά σου όπως επιθυμεί η ψυχή σου και η μοίρα που τα όρισε ο Θεός. Είσαι μία χαρισματική μαμά και σίγουρα ...το μήλο κάτω από τη μηλιά!Χρόνια Πολλά κορίτσι μου, Εύκολα και Ευλογημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστούμε πολυ Αχτιδούλα!
      κ εσύ να χαίρεσαι παιδιά κ εγγόνια!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα, πρώτα σε σένα, σαν μαμά και μετά στα αγόρια σου που γιόρταζαν! Πολύ όμορφα όλα όσα ετοίμασες για τα γενέθλιά τους!
    Να τα χαίρεστε και να τα καμαρώνετε,πάντα με υγεία και αγάπη, όπως και την πριγκηπέσσα σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!
      κ εσύ να τους χαίρεσαι όλους!

      Διαγραφή
  3. να ναι γερα κ ευλογημενααααα
    ολα ομορφα μπραβο μανουλααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή