Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2020

advent calendar 2020

Καλό μήνα!!
Ένας τέτοιος παράξενος Δεκέμβρης σαν τον φετινό ...χρειαζόταν μια τονωτική ένεση! Μια μικρή έκπληξη για κάθε μέρα του Δεκέμβρη, να μας φτιάχνει τη διάθεση!
Ένα advent calendar!
 Δεν υπάρχει πιο ωραίο συναίσθημα από το να ξυπνάς το πρωί και να τρέχεις να ανακαλύψεις άλλο ένα μικρό δωράκι. 
Φυσικά τα advent calendar δεν  προορίζονται μόνο για παιδιά!!!
Έχει γίνει πια παράδοση κάθε Δεκέμβρη να ανταλλάσουμε advent calendars με τις φίλες μου!
(Ρίξτε μια ματιά  στα περσινά και στα προπέρσινα ημερολόγια μας.)

Φέτος είπα να φτιάξω ένα ημερολόγιο με  ρολά από  χαρτιά υγείας . Ψάχνοντας στο pinterest συνάντησα την ιδέα με το σπιτάκι από ρολά και είπα να την εξελίξω και να το κάνω ένα Χριστουγεννιάτικο σπιτάκι.


Από ένα Χριστουγεννιάτικο σπιτάκι δε θα μπορούσε να λείπει το χιόνι,


το γκλίτερ,


ο Άι-Βασίλης 


που μπαίνει από την καμινάδα με τα δώρα του,


ο χιονάνθρωπος 


και τα χιονισμένα έλατα!


Μικρές λεπτομέρειες , που όμως δίνουν μια γιορτινή νότα


σε αυτό το διαφορετικό advent calendar!


Για τα παιδιά μου, σκέφτηκα να επαναχρησιμοποιήσω το calendar που μου είχε κάνει δώρο πέρσι η φίλη μου craftmaker και μπορείτε να δειτε περισσότερες φωτογραφίες του εδώ.

 


Είναι τόσο χαρούμενα που ήρθε η σειρά τους να ανοίγουν τα πανέμορφα κουτάκια του!
Εσείς φτιάξατε ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης???

7 σχόλια:

  1. Ξετρελάθηκα με το σπιτάκι σου! Πολύ όμορφο!!!!Το κρατάω σαν ιδέα για του χρόνου που η εγγονούλα μου θα είναι πιό μεγάλη. Τις ημέρες πάντως θα τις έβαζα πιό ανακατεμένες και όχι στην σειρά.
    'Εχω φυλαγμένα πολλά διαφορετικά advent calendars από παλιά και είναι ξύλινα από την Γερμανία. Μου τα έστελναν φίλοι όταν τα παιδιά μου ήταν μικρά. Θα τα δώσω στην κόρη μου για να βγάζει ένα κάθε χρόνο για την μικρούλα μας.
    Καλό μήνα και καλές γιορτές, Λίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λιτσάκι μου τι υπέροχη ιδέα μα και τι όμορφη εκτέλεση.Και του χρόνου γλυκό μου κορίτσι να είσαι γεμάτη χαρά, υγεία και έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανεμορφοοοοοοοοοοοοο
    με το καλοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου άρεσε παρα πολύ και ειναι σχετικά ευκολο και σου δίνει πολλές δυνατότητες εξέλιξης Ειναι ιδιαίτερα καλοφτιαγμένο Καλές γιορτές με χαρά και υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο, Λίτσα!!! Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή