Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020

flatlay love

Τον τελευταίο καιρό με έχει πιάσει μια μανία να φωτογραφίζω ότι γλυκό φτιάξω!

cupcakes με κομμάτια φράουλας

 Και επειδή δε φτιάχνω και κάθε μέρα γλυκά...πολλές φορές μπορεί να κάτσω να φωτογραφίσω μόνο τον καφέ ή το τσάι μου , που αποτελούν καθημερινή απολαυστική συνήθεια.


Σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας μερικές από τις φωτογραφίες μου 



αλλά και κάποιες από τις συνταγές ( ...όσες υπάρχουν στο διαδίκτυο τουλάχιστον!)








κέικ με τη συνταγή από το πίσω μέρος της συσκευασίας Φαριναπ

μπισκότα με τη συνταγή από το πίσω μέρος της συσκευασίας της merenda


που το αγαπήσαμε πολύ και το φτιάχνουμε ξανά και ξανά!





λουκουμάδες της μαμάς.
Εγώ απλά τους φωτογράφησα και έπειτα τους απόλαυσα!


μουστοκούλουρα με τη συνταγή της γιαγιάς

έτοιμα red velvet pancakes (γιατί καμιά φορά μας πιάνει και η τεμπελιά!)

 cupcakes με καραμέλα και σοκολάτα που έφτιαξε για εμάς ο Σεφ-φίλος μας Σπύρος.

μουσταλευριά

με την κλασική παραδοσιακή συνταγή.


μπισκότα κανέλας (με τη συνταγή της γιαγιάς)




Και τέλος κάτι υγιεινό....smoothies φράουλας!


...Και ένα βιβλίο συνταγών για να φυλάω τις αγαπημένες μου συνταγές.


Ποια συνταγή σας άνοιξε την όρεξη???

(*Η ανάρτηση αυτή θα ανανεώνεται κατά καιρούς με τις νέες δημιουργίες μου!)

 

4 σχόλια:

  1. Ωραίες προτάσεις για πρωινό Λίτσα μου τα ραγισμένα μπισκότα λεμονιού όπως και το κέικ μου ράγισαν την καρδιά ..και τα ζήλεψα...
    Θαυμασα ομως και τις δημιουργίες σου με το παιδικο αεροστατο. και τα κανδράκια σου με τις αναμνήσεις των γονιών...
    Να είσαι καλα καλή συνεχεια σε 'οτι κάνεις!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχεις κ αυτη την ειδικοτηταααααααα
    καλλιτεχνης σε ολα σου....... καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραιες οι συνταγες σου Λίτσα αλλα ακομα πιο ωραιες οι φωτογραφιες σου, με πολυ ομορφη ατμοσφαιρα! Το κεικ με την κολοκυθα μου εκανε κλικ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή