Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

Happy Birthday to me!

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!
Μια μέρα ξεχωριστή για τον καθένα και φυσικά για εμένα!
Είμαι ευγνώμων για τα δώρα που έχω στην αγκαλιά μου ...τα 3 αστεράκια μου και φυσικά το μεγάλο μου, λαμπερό αστέρι!... Νομίζω ότι δε θα μπορούσα να μου ευχηθώ τίποτα άλλο λοιπόν, πέρα από Υγεία!

Λίγο πριν κόψουμε την τούρτα μου -έτοιμη φέτος και όχι από τα χεράκια μου, αλλά με μια μικρή χειροποίητη λεπτομέρεια : τα τριαντάφυλλα της-, σκέφτηκα να κάνω δώρο  στον εαυτό μου μια δημιουργική ώρα , 


για  να φτιάξω μια εορταστική σελίδα στο art journal μου. 


Η αρχική ιδέα ήταν να φτιάξω κάτι με τα κεράκια μου...τον αριθμό... 36!!!


Δείτε από κοντά τις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη σελίδα μου πιο ενδιαφέρουσα!


Ελπίζω να σας άρεσε όσο και εμένα!

Χρόνια μου πολλά!!!



5 σχόλια:

  1. πολυχρονη γλυκια μου!!με υγεια !!να χαιρεσαι ταστερακια σου!!!ολες σου οι ευχες να πραγματοποιηθουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι φτιάχνουν τα χεράκια σου και δεν είναι ωραίο;;;
    Χρόνια πολλά κι απο εδω και υγεία πάνω απ όλα!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά, ευτυχισμένα και πάντα με τους ανθρώπους που αγαπάς!!!! Πραγματικά ότι και να φτιάχνεις είναι φανταστικό!!!! Συγχαρητήρια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λιτσακι μου γλυκό, Πολύχρονη! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να σε χαίρονται κι εκείνοι! Πολύ καλά έκανες και αφιέρωσες τις όμορφες σελίδες στο art journal σου στα γενέθλια σου και οι λεπτομέρειες στη τουρτα σου είναι υπέροχες! Πάντα ευτυχισμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν και πέρασαν μερικές μέρες σου εύχομαι χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου
    Η σελίδα είναι υπέροχη, μου αρέσουν τα art journal, αλλά δεν βρήκα χρόνο να ασχοληθώ ακόμα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή