Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020

decoupage σε ξύλινα κουτιά

Λίγο πριν τελειώσει ο Ιανουάριος θυμήθηκα παλιότερες δημιουργίες μου πάνω σε ξύλινα κουτιά που δεν τις έχω μοιραστεί μαζί σας εδώ στο blog αλλά ίσως και να τις έχετε δει μέσα από τη σελίδα μου στο facebook.
Θα ξεκινήσω με δυο ξύλινα κουτιά , τα οποία για ψωμιέρες  πήγαιναν ....αγνοώ όμως σε τι κατέληξαν μιας και τα δώρισα σε δύο νιόπαντρα ζευγάρια.


 Σίγουρα θα ήταν όμορφα και ως κουτιά εγγράφων.


 Μιας που λέμε για κουτιά εγγράφων, τα δύο επόμενα 


φτιάχτηκαν αποκλειστικά για αυτό το σκοπό.


Συνεχίζουμε με κουτιά...πολλά και διάφορα!

Για τις κάψουλες του καφέ,


  για τα φακελάκια του τσαγιού,


                                             
 για τα ποτά,


για τα χαρτομάντιλα,


και τέλος....
για τις ευχές


γάμου και βάπτισης.


Κάθε κουτί που πέφτει στα χέρια μου και μια νέα πρόκληση!
Ανυπομονώ για το επόμενο!



7 σχόλια:

  1. Είναι φανταστικά,το ένα ποιο όμορφο από το άλλο!!!
    Καλή συνέχεια!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λιτσακι μου γλυκό με τις υπέροχες δημιουργίες σου! Είναι όλα σκέτο όνειρο! Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικά ολααααααα άψογα κομψά και παραμυθένια όπως κάθε σου δουλειά.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικές δημιουργιες Λίτσα μου,καλόγουστες και καλοφτιαγμένες με επαγγελματική τελειότητα.Κι εγω με ό,τι κι αν καταπιάνομαι ,λατρεύω το decoupage γιατί ήταν η αιτία και η αρχή αυτού του μοναδικού ταξιδιού στη χειροτεχνία και ουδέποτε με πρόδωσε!
    Καλή δημιουργική και εμπνευσμένη συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πανέμορφα όλα Λιτσα μου!!! Και τα νιόπαντρα ζευγάρια σίγουρα λάτρεψαν τα δωρα τους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή