Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

κάδρα για παιδικό δωμάτιο

Γενέθλια, γεννητούρια, βάφτιση, επίσκεψη, πάρτυ???? Μια νέα ευκαιρία για εμένα να δημιουργήσω ένα προσωποποιημένο δώρο!
 Και εννοείται πώς σπάνια την αφήνω να πάει χαμένη...
Σήμερα θα σας δείξω μερικές από τις δημιουργίες μου που στολίζουν παιδικά δωμάτια.

-καμβάς (21*29 cm) με τρισδιάστατες και ανάγλυφες λεπτομέρειες με την αγαπημένη santoro.

 -τρίπτυχο με καμβάδες (15*15cm) για ένα νεογέννητο αγοράκι


 -  τρίπτυχο με καμβάδες (20*20cm) little prince lives here.


- κορνίζα (23*23cm) με το όνομα του παιδιού, δωράκι για έναν έφηβο.


 -κορνίζα scrapbooking για την πρώτη  φωτογραφία του μωρού.


 -τρίπτυχο με καμβάδες (20*20 cm) με θέμα τη santoro και πολλές τρισδιάστατες λεπτομέρειες.


-κορνίζα (23*23cm)για το κοριτσίστικο δωμάτιο  με κενές θέσεις  για να τοποθετηθούν φωτογραφίες


 -καμβάς (50*70cm) ζωγραφισμένος στο χέρι. Στα αστεράκια αναγράφονται τα στοιχεία γέννησης του μωρού.



-κορνίζα (23*23cm) με ξύλινο μονόγραμμα και ξύλινα διακοσμητικά στοιχεία.


-ξύλινη κορνίζα στολισμένη με ξυλόγλυπτο, σε ίδιο  θέμα με της βάπτισης.



- δίπτυχο από καμβάδες (20*20cm) για έναν μικρό φίλο που λατρεύει τα ερπετά!



7 σχόλια:

  1. Λίτσα μου, δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω. Όλα τα έργα σου υπέροχα. Μου αρέσει που όλα έχουν μια ρομαντική διάθεση. Μπράβο, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα μου αρέσουν, το καθένα την χάρη του. Εχεις φαντασία και μεράκι γλυκιά μου και αυτό είναι η βάση σε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με τιμά ένα τέτοιο σχόλιο από εσένα!σε ευχαριστώ πολύ!
      καλό μήνα!!

      Διαγραφή