Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

...from trash ...to treasure!

Καλησπέρα και Καλή εβδομάδα!
Πριν κάνα - δυο χρόνια είχα φτιάξει ένα φλιτζάνι για να φυτέψω μέσα λουλούδια και να διακοσμήσω την κουζίνα μου.  


Μόλις έπεσε στα χέρια μου αυτό το παλιό τσαγιερό,


σκέφτηκα ότι είχε έρθει η ώρα να φτιάξω "παρέα" στο φλιτζάνι μου!
Ήταν βλέπετε και η πρόκληση του snp blog που με είχε ξεσηκώσει!
Εμπνεόμενη από τα χρώματα του mood board,


έδωσα νέα ζωή στο τσαγιερό μου!


Νομίζω ότι έγινε αγνώριστο!


Εσείς τι λέτε?

12 σχόλια:

  1. Υπέροχη έγινε! Τελικά πολλά πραγματα ειναι πραγματικοί θησαυροί φτάνει να πέφτουν κ στα σωστά χέρια...σαν τα δικά σου 😃

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουάου!! Καταπληκτική δουλειά! Πράγματι αγνώριστο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα και τα δύο Λίτσα μου! Και το τσαγιερο αλλά και το φλυτζάνι! Μα πόσο ρομαντικες δημιουργίες αλήθεια...σκέτη γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωω είναι υπέροχη και η τσαγιέρα και ταιριάζει τέλεια με το φλυτζάνι !!!Μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φα ντα στι κό !
    Αριστούργημα κ τα δυο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγινε καταπληκτικο!!!
    Πολυ ρομαντικο ....
    Μπραβο σουυυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη έγινε η τσαγιέρα! Μου αρέσουν οι σκουριασμένες λεπτομέρειες! Σε ευχαριστούμε πολύ που πήρες μέρος στην πρόκληση του Scraps N Pieces!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παραμυθένιο ! Τέλεια μεταμόρφωση !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Oh, this freshly remade tea service is gorgeous! Thank you for playing with us at Scraps N Pieces!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφο! Σε ευχαριστούμε πολύ που το μοιράστηκες μαζί μας στο SnP!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πω Πω απίστευτη η αλλαγή πολύ πολύ όμορφο το αποτέλεσμα.... Καλή σου μέρα και καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή