Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Δωρεάν σεμινάρια PRAKTIKER

Στα πλαίσια της εθνικής εβδομάδας εξυπηρέτησης πελατών, το  Praktiker διοργάνωσε δωρεάν σεμινάρια diy κατασκευών, τα οποία και παρακολούθησα στο υποκατάστημα της Αγ. Βαρβάρας. 
Εκεί συναντήθηκα με τις blogger Craftmaker by Nicole και Mia και μαζί με άλλα άτομα που αγαπούν τις diy κατασκευές γίναμε μια μεγάλη παρέα που με πολύ κέφι ξεκίνησε να δημιουργεί υπό την καθοδήγηση των εξυπηρετικότατων και ευγενέστατων υπαλλήλων του Praktiker. 
Για πάμε να δούμε τι φτιάξαμε!

Την πρώτη μέρα ,
 μάθαμε πώς να φτιάχνουμε μόνοι μας stencil 
και δοκιμάσαμε τα χρώματα κιμωλίας σε μορφή spray για να τα αποτυπώσουμε σε μια ξύλινη πινακίδα.

 Τη δεύτερη μέρα,
 οι οικογενειακές υποχρεώσεις με κράτησαν μακρυά από τα "θρανία" του praktiker, αλλά έστειλα αντιπρόσωπο! 
Ο μεγάλος μου γιος με αντικατέστησε και έφτιαξε ένα στοπ πόρτας από τσιμέντο
το οποίο και έβαψε με χρώματα κιμωλίας σε δύο χρώματα.
Την τρίτη μέρα, 
το πρόγραμμα έλεγε ότι θα φτιάξουμε μια ξύλινη μολυβοθήκη
και πώς θα την έφτιαχνα μόνη χωρίς "βοηθό"???
 Σειρά είχε ο μικρός μου γιος να έρθει μαζί και να δημιουργήσει 
και εκείνος τη δική του μολυβοθήκη για το γραφείο του.
Η δική μου τοποθετήθηκε ήδη στο εργαστήριό μου, για να βρίσκω τα μολύβια-που πάντα χάνονται όταν τα χρειάζομαι- πιο εύκολα.

Την Τέταρτη μέρα,
σειρά είχε το φωτιστικό!
 Και φυσικά δεν κατάφερα να φύγω από το σπίτι χωρίς μικρό βοηθό,

ο οποίος έφτιαξε το δικό του φωτιστικό για το γραφείο του,
ενώ εγώ έφτιαξα ένα για το δωμάτιο της μπέμπας.
Την Πέμπτη μέρα,
φτιάξαμε κρεμαστό κήπο για τις κουζίνες μας πάνω σε ένα κομμάτι ξύλου χρησιμοποιώντας γυάλινα βαζάκια και σφιγκτήρες .
Κάποια στιγμή σκέφτομαι να φυτέψω στα βαζάκια, βότανα για να τα χρησιμοποιώ φρέσκα όταν μαγειρεύω.
Προς το παρόν φιλοξενεί τα αγαπημένα μου παχύφυτα.
Την τελευταία μέρα,
δεν κατάφερα να παρευρεθώ. 
Η τελευταία κατασκευή ήταν ένας  ξύλινος δίσκος με πλακάκι. 
Ο μικρός βοηθός μου όμως , ενθουσιασμένος τόσο με τα diy σεμινάρια, δεν ήθελε με τίποτα να χάσει το τελευταίο μάθημα και έτσι κατάφερε να πείσει τον παππού του  να τον πάει στο praktiker για να δημιουργήσουν μαζί.Σε αυτούς χρωστάω λοιπόν το δίσκο μου!
Εγώ μόνο τον έβαψα και του έκανα μια ελαφριά παλαίωση.
Αυτές ήταν οι diy κατασκευές μας!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ χρωστάμε στους ανθρώπους του Praktiker που με με τόση υπομονή και ευγένεια ήταν δίπλα μας σε όλα τα μαθήματα, δείχνοντάς μας τη χρήση των εργαλείων και προσφέροντας μας τη βοήθειά τους με χαμόγελο όποτε τη χρειαστήκαμε!
Περάσαμε υπέροχα και ελπίζουμε σύντομα να επαναληφθεί!

10 σχόλια:

  1. Τέλεια όλα!!!!Εγώ ακομα δεν τα έχω διακοσμησει δεν μου στέλνεις τους βοηθούς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά υπέροχα έγιναν όλα! Συγχαρητήρια και στους βοηθούς σου! Τον δίσκο εγώ δυστυχώς τον έχασα και βλέπω έγινε πολύ όμορφος ο δικός σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πραγματικά υπέροχα όλα !!Αργησα να το πάρω είδηση και έχασα όλα αυτά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περάσαμε υπέροχα και φτιάξαμε τέλειες κατασκευές. Εσύ βέβαια ήσουν πιο τυχερή αφού είχες μαζί τους πολύτιμους βοηθούς σου. Υπέροχα όλα έγιναν, Λίτσα μου. Μπράβο σε σένα και τους άξιους συνεχιστές σου! Μπράβο και στο Praktiker για την εκπληκτική πρωτοβουλία του. Πολλά πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τί ωραία συνεύρεση!! Μακάρι να ήμασταν κι εμείς εκεί να πάρουμε μια γεύση από κοντά! Πάντως ο βοηθός σε εκπροσώπησε επάξια, Λίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όμορφες κατασκευές, αλλά κυρίως μου έκανε καλή εντύπωση ο δημιουργικός τρόπος με τον οποίο πέρασες το χρόνο και με τα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα μήλα κάτω από την μηλιά!!!!! Τι ωραία που έχεις ήδη μάθει τα αγοράκια σου να αγαπούν τις χειροτεχνίες και τις κατασκευές! Να τα χαίρεσαι και να τα καμαρώνεις!!!
    Φαντάζομαι όταν μεγαλώσει λίγο η μπέμπα...
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φτιάξατε πολύ όμορφα πράγματα και μπράβο που τα παιδιά συμμετέχουν σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλέ εγώ που ήμουν και το έχασα όλο αυτό;;;; Τι όμορφες κατασκευές!!! Το δε ξύλινο φωτιστικό της μπέμπας όλα τα λεφτά!!! Φιλιά και καλή εβδομάδα Λίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή