Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Σετ δώρου για νεογέννητα

Ο νέος χρόνος ξεκίνησε με γεννητούρια! Νέα μωράκια προστέθηκαν στην παρέα μας και δεν μπορούσα παρά να τους ετοιμάσω από ένα χειροποιήτο σετάκι δώρου.
Το πρώτο σετ είναι για έναν μπεμπούλη που γεννήθηκε ανήμερα των Φώτων. 
 Του έφτιαξα ένα κουτί για τα πρώτα του αναμνηστικά, 
και μια κορνίζα για την πρώτη του φωτογραφία, σε χρώματα που ταιριάζουν με το δωμάτιο του.
Το δώρο του συνόδεψε μια χειροποίητη κάρτα,στα ίδια χρώματα.
Το επόμενο σετάκι , ήταν ρομαντικό και άκρως κοριτσίστικο!
Το θέμα μας ήταν το φορεματάκι εποχής που είναι και το θέμα του δωματίου αυτής της μπέμπας.
 Ένα μεγάλο κουτί για τα πρώτα αναμνηστικά της,
 μια κρεμάστρα με το όνομά της για να κρεμάει η μαμά τις πετσετούλες της,
και μια κορνίζα με το αρχικό του ονόματός της.
Καλή εβδομάδα σε όλους!


33 σχόλια:

  1. καλη χρονια!!!υπεροχα και τα δυο!!!!να σας ζησουν!καΛΟΤΥΧΑ ΚΑΙ ΓΕΡΑ!!!ΚΑΛΕς ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕς ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σας ζήσουν τα μωράκια να είναι γερά και καλότυχα!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες και πρωτότυπες!!!
    Εύχομαι μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σας ζήσουν!!!υπέροχα και τα δύο σετάκια!!!καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκπληκτικές οι δημιουργίες σου, Λίτσα μου. Το θέμα "φορεματάκι" με ξετρελαίνει! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σας ζήσουν τα μωράκια Λίτσα μου.
    Υπέροχες δημιουργίες που θα τις έχουν μια ζωή.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σας ζήσουν τα μωράκια με υγεία τύχη και γερά.Πανέμορφες οι δημιουργίες σου Λίτσα μου όπως πάντα...τις ευχές μου για έναν ξεχωριστό χρόνο στην γενναιοδωρία...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευλογημενα να ναι κ καλοτυχα.....κ συ παντα χρυσοχερα να φτιχνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σας ζήσουν!!!!!! και οι δημιουργίες καταπληκτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σας ζήσουν Λιτσα μου και καλοτυχα εύχομαι!
    Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου !
    Καλο βραδυ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι όλα υπέροχα, είναι εσύ! Έχεις ένα ιδιαίτερο στυλ Λίτσα μου και είναι πια αναγνωρίσιμο! Με το καλό και το νέο μέλος της οικογένειας εύχομαι! Φιλιά :)

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Χρονιά Λίτσα μου !! Και τα δυο δωράκια σου για τα νεογέννητα είναι υπέροχα !! Μπράβο σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχες δημιουργίες, πολύτιμα δώρα για τα μωράκια!!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είμαι βέβαιη ότι τα δώρα σου θα πιάσουν τόπο και θα διακοσμούν τα δωμάτια των παιδιών για πολλά χρόνια!! Φιλάκια πολλά και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Very nice post.really I apperciate your blog.Thanks for sharing.keep sharing more blogs.

    หนังใหม่

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Χρονιά Χρυσοχέρα!!! Πάντα με κάνεις να χαμογελώ όποτε περνάω από εδώ Λιτσάκι μου!!! Καλή Χρονιά είπαμε; Καλή και δημιουργική Χρονιά κοριτσάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα τα δωράκια που έφτιαξες, είμαι σίγουρη πως οι γονείς των παιδιών θα τα εκτιμήσουν! Ξεχώρισα το πρώτο κουτί με τον συνδυασμό των διάφορων αποχρώσεων του μπλε και την όμορφη λεπτομέρεια με τις "ραφές" στην εμπρόσθια πλευρά του. Μου άρεσαν επίσης και οι πέρλες που έβαλες στο καδράκι με θέμα το "φορεματάκι", οι οποίες θεωρώ πως δένουν πολύ αρμονικά με τα υπόλοιπα στοιχεία του κάδρου. Να ζήσουν τα μπεμπάκια, να είναι πάντα γερά και καλότυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή