Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Le jardin secret

(*** Το έργο μου αυτό δημιουργήθηκε για τη β’ φάση συμμετοχής στη δημιουργική ομάδα DecoRezerva)

« Πάντα φανταζόμουν τον παράδεισο σαν ένα είδος βιβλιοθήκης» είχε πει κάποτε ο Χόρχε Λουίς Μπόρχες.
 Για εμένα αυτός ο παράδεισος με τη βιβλιοθήκη του  θα βρισκόταν ιδανικά κάπου στη γαλλική εξοχή, όπου θα απολάμβανα το βιβλίο μου παρέα με ένα καυτό φλιτζάνι τσάι...
Ένα «βιβλίο» διαφορετικό, από τα άλλα….
Ξύλινο και λίγο μεγαλούτσικο (διαστάσεις:24*32 ),
 με πολλές σελίδες -διαμορφωμένες με πάστα και παλαιωμένες με πατίνα -  για διάβασμα!
Bαμμένο με χρώματα κιμωλίας, παλαιωμένο με κεριά παλαίωσης και στολισμένο με ανάγλυφα σχέδια stencil φτιαγμένα από πάστα.
Στο εξώφυλλο του , δυο πουλιά από ρυζόχαρτο ερωτοτροπούν , πλαισιωμένα από κορνίζα ρητίνης.
Το οπισθόφυλλο του, από ρυζόχαρτο κ αυτό, δίνει την εντύπωση παλιάς φθαρμένης ξύλινης επιφάνειας.
Η ράχη του , 
είναι διακοσμημένη με ξυλόγλυπτο λουλούδι.
Και επειδή πρόκειται για ένα αγαπημένο βιβλίο , μεταλλικές γωνίες φροντίζουν να μη χαλάσουν οι άκρες του από το πολύ διάβασμα….

  Κάθε βιβλίο κρύβει μέσα του ένα θησαυρό. Αρκεί ο αναγνώστης να κάνει το πρώτο βήμα…να ανοίξει τις σελίδες του και να ανακαλύψει το θησαυρό!
Έτσι και το δικό μου βιβλίο κρύβει μέσα του το δικό του θησαυρό!
Κρύβει βέβαια και τον τίτλο του, για να εξάψει περισσότερο την περιέργεια του αναγνώστη για το περιεχόμενο του....
Σε προκαλεί να το ανοίξεις!
Ανοίγοντάς το ...
ο τίτλος του βιβλίου  : « Le jardin secret», (= ο μυστικός κήπος) γραμμένος πάνω σε ξύλινη πλακέτα , δίνει μια πρώτη γεύση για το «περιεχόμενο» .
Ένας μυστικός  κήπος κρυμμένος μέσα σε ένα βιβλίο!!!

Γεμάτος λουλούδια, πεταλούδες, χρώματα και πουλιά!
Φτιαγμένος από χαρτί scrapbooking για φόντο και στολισμένος με chipboard,ξύλινα και μεταλλικά στοιχεία, artsystones, γάζες και λουλουδάκια.
Ένα ποδήλατο,
 ακουμπισμένο στην άκρη του  ξύλινου φράχτη σε καλεί για μια βόλτα στον κήπο.
Να ανακαλύψεις  τις ομορφιές του.....
Να ακούσεις τα πουλιά που τιτιβίζουν χαρούμενα,
 να κυνηγήσεις τις πεταλούδες,
Να ταΐσεις τα πουλάκια στο κλουβί,
να μαζέψεις μια αγκαλιά λουλούδια...

...Και όταν πια κουραστείς από τις βόλτες….απλά θα κλείσεις και την τελευταία σελίδα του βιβλίου 
και θα χαλαρώσεις απολαμβάνοντας την ηρεμία της εξοχής και την υπέροχη γεύση του τσαγιού σου….


37 σχόλια:

  1. wow Lisa this book is gorgeous,you are very clever,well done xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομολογώ ότι είναι ότι καλύτερο έχω δει Λίτσα μου τόσο εξωτερικά όσο και το πανέμορφο εσωτερικό του σκηνικό!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αξιοθαύμαστο Λίτσα μου!!! Και κρύβει τόσους θησαυρούς μέσα του!! Καλή σου επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο εξωτερικά, παραμυθένιο εσωτερικά, πραγματικά τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θεέ μου!!! Είναι υπέροχο!! Νεραϊδένιο!! Το βλέπω και δεν το χορταίνω!! Γεια στα χέρια σου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά υπέροχο!!!
    Σου ευχομαι από καρδιάς Καλά Χριστούγεννα και καλή δημιουργική χρονιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο Λίτσα. Κρύβει ένα μικρό θησαυρό όπως κάθε βιβλίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανεπαναληπτο!!!!!! εχω δει τοσα απο τα μαγικα σου χερια, αλλά αυτό εδω νομίζω τα ξεπερνάει όλα! καταπληκτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλά ευχαριστώ! προσπαθώ κάθε φορά να ξεπεράσω τον εαυτό μου!

      Διαγραφή
  9. Ειναι φανταστικο κοριτσι μου!! Συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το να το λες εσύ...έχει τεράστια σημασία για εμένα! σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλές γιορτές με υγεία!

      Διαγραφή
  10. ουαου ουαου ουαουυυυυυυυυυυ εισαι απιστευτηηηηηηηη παιδι μου!!!!πωπωπωππωωωωω με τραλανεεεεεεεε απιθανοοοο......οσο παει κ ανεβαζεις τον πηχη .......παντα ανταγωνιζεσαι τον εαυτο σου κ αυτο ειναι πολυ ομορφοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. yπεροχοοοοοοοο!!!!!!μπραβο!!!χρυσοχερα!!!εμπνευσηκαι δημιουργια...απιθανη!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΕς ΓΙΟΡΤΕς!!!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ,ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ,ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΤΗΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΛΙΤΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου χίλια ευχαριστώ!
      Πραγματικά προσπάθησα να δώσω σημασία και στην παραμικρή λεπτομέρεια...χαίρομαι που φαίνεται!
      καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  13. Γεια σου Λίτσα μου και χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω με μία τόσο υπέροχη ανάρτηση, για μια τόσο πανέμορφη πραγματικά δημιουργία! Τι φανταστικό "βιβλίο"... Εμένα μου θύμισε την άνοιξη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Πραγματικά ήταν σκοπός μου να φέρω λίγη άνοιξη μέσα στον Χειμώνα...μιας και η Άνοιξη είναι η αγαπημένη μου εποχή!
      θα τα λέμε....

      Διαγραφή
  14. Ποιός δεν θα ήθελε ένα φλυτζάνι τσάι σ αυτό τον κήπο;
    Είναι πανέμορφο με τόσες λεπτομέρειες!
    Καλές γιορτές και του χρόνου με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφο, Λίτσα μου. Καλά Χριστούγεννα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εκπληκτικό το κουτί Λιτσα μου!
    Και προσεγμένη δουλεια!
    Καλες γιορτές με χαρούμενες οικογενειακές στιγμές σου εύχομαι!!
    Πολλα φιλιά! 🎅🏻🎄⛄️❄️🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπημένη μου Λίτσα, είχα καιρό να περάσω και εξεπλάγην ευχάριστα για όλα, αλλά με τον μυστικό κήπο...ξετρελλάθηκα!!!Συγχαρητήρια!!!μπράβο!!υπέροχο!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πανεμορφα ολα Λιτσα μου!! Με το καλο να ερθει το καινουριο μωρακι!! αλη χρονια με υγεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή