Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Χειροτέχνικα,Νοέμβριος 2017...θα είμαι και εγώ εκεί!

Η μεγαλύτερη γιορτή χειροτεχνίας και Do-It-Yourself ανακοινώθηκε! Η Χειροτέχνικα ετοιμάζεται για τις 3, 4 & 5 Νοεμβρίου στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου (3’ από το μετρό της Ανθούπολης), από τις 10.00 έως τις 21.00.
Υλικά χειροτεχνίας, workshops και παρουσιάσεις τεχνικών θα εμπνεύσουν τους επισκέπτες  για να δημιουργήσουν, στο καθιερωμένο ραντεβού της χρονιάς!

Οι μεγαλύτεροι προμηθευτές υλικών, εργαλείων και οι χώροι σεμιναρίων από όλη την Ελλάδα θα βρίσκονται εκεί. Θα προμηθεύσουν τους χειροτέχνες με τα υλικά που χρειάζονται για τις χειροτεχνίες τους και θα τους ενημερώσουν για τα νέα του χώρου.  
Οι βασικές κατηγορίες της Χειροτέχνικα είναι: τα υλικά χειροτεχνίας, η ραπτική, το πλέξιμο, η ζωγραφική, το κόσμημα, το decoupage, τα χρώματα, η ζαχαροπλαστική, τα εργαλεία και ότι χρειάζεται κανείς για να φτιάξει τις δημιουργίες του!

Φέτος, το εκπαιδευτικό κομμάτι έχει την τιμητική του, με πάνω από 150 σεμινάρια χειροτεχνίας για αρχαρίους, καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου από το πρωί έως το βράδυ. Οι επισκέπτες θα παρακολουθήσουν πάνω από 50 Παρουσιάσεις τεχνικών και σημαντικούς καλλιτέχνες  από το χώρο της χειροτεχνίας να μιλούν για τη δουλειά τους! Θα μάθουν να πλέκουν, να ράβουν, να φτιάχνουν κοσμήματα και διακοσμητικά για το σπίτι, αλλά και να χειρίζονται το ξύλο, το γυαλί και να αναπαλαιώνουν τα έπιπλά τους.

Αν αγαπάς τη χειροτεχνία, αν σου αρέσει να φτιάχνεις πράγματα και ψάχνεις που θα βρεις συγκεντρωμένους όλους τους προμηθευτές υλικών και εργαλείων αλλά και πού θα μάθεις όλα όσα χρειάζεσαι για να εμπνευστείς, σημείωσε την ημερομηνία!
3,4 & 5 Νοεμβρίου στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου (3’ μετρό Ανθούπολη)!
10.00- 21.00
Είσοδος για το κοινό (2,5 €/άτομο/ημέρα- ΑΜΕΑ/Παιδιά έως 18 ετών: δωρεάν)


Περισσότερες πληροφορίες και το πρόγραμμα στο: www.xeirotexnika.gr.
Όλα τα νέα και στα social media: Facebook, Instagram, Youtube, Twitter

Και για το τέλος σας άφησα το καλύτερο....
 Αυτή τη φορά θα είμαι και εγώ εκεί!...όχι ως απλός επισκέπτης όμως!
Παρέα με τους ανθρώπους της χειροτέχνικα ετοιμάζω την παρουσίαση ενός σεμιναρίου στο οποίο θα μπορεί να συμμετάσχει το κοινό της Χειροτέχνικα.
Σύντομα θα σας αποκαλύψω και άλλες λεπτομέρειες!!!
Μείνετε συντονισμένοι!!!



26 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία, Λίτσα μου! Είμαι σίγουρη ότι θα ετοιμάσεις κάτι όμορφο.
    Μακάρι να μπορέσω να έρθω!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ!
      στο εύχομαι να καταφέρεις να έρθεις γιατί πραγματικά πάντα περνάμε υπέροχα!

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία και ελπίζω να καταφέρω να έρθω να σε παρακολουθήσω ��
    Θα είναι ενδιαφέρον σιγουρα αυτο που θα διαλέξεις και το μάθημα σου θα ειναι κατανοητό ακομη κ για τον πιο αρχάριο ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστώ κοριτσάκι μου! το ελπίζω να πάνε όλα όπως τα περιγράφεις!χαχα!

      Διαγραφή
  3. Τι καλά νέα! Συγχαρητήρια, Λίτσα μου!
    Περιμένουμε τις λεπτομέρειες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Λιτσάκι μου και συγχαρητήρια γλυκιά μου , να πηγαίνεις πάντα μπροστά και ψηλά! Τι να πω..καταζηλεύω την έκθεση, πέρσι δεν έγινε στη Θεσσαλονίκη και στεναχωρέθηκα. Είναι σπουδαίο πράγμα να βλέπεις υλικά διάφορα μαζεμένα καθώς και σεμινάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω!
      πραγματικά είναι κρίμα να μην γίνεται και στη Θεσσαλονίκη....είναι μια γιορτή! υλικά μαζεμένα, παρουσιάσεις παντού και συναντήσεις με νέους και παλιούς φίλους!

      Διαγραφή
    2. Και εγώ στεναχωριέμαι που δεν γίνεται Θεσσαλονίκη... είναι τόσο ωραία έκθεση!!! Λίτσα μου συγχαρητήρια... εύχομαι καλή επιτυχία... μακάρι να ήμουν κοντά!!!

      Διαγραφή
    3. μήπως να σκεφτείτε όλοι εσείς οι βόρειοι να κάνετε ένα γκρουπάκι και να μας έρθετε μια βολτίτσα???ιδέες ρίχνω εγώ....
      σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Θα είμαι εκεί θα τα πούμε!!!!!! Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία Λιτσάκι!!!μακάρι να μπορούσα να έρθω!!!τόσα πράγματα τόσες παρουσιάσεις!!!πάντα τέτοια!!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ!!!!σου ευχομαι να καταφέρεις να έρθεις...αξίζει!

      Διαγραφή
  7. Πάντα τη ζηλεύω αυτή την έκθεση!!!!
    Κάθε επιτυχία, Λιτσάκι! Και να περάσετε όμορφα, κούκλα μου!
    Αναμένουμε ανταποκρίσεις, ε??? (Για να ζηλέψουμε λίγο ακόμα!!! χαχα!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία,περιμένουμε νέα σου!
    κρίμα για μας τις μακρυνές...κλαψ...κλαψ...κλαψ ,ολα τα χάνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχουμε καιρό ακόμη βέβαια, οπότε όλο και καμιά εκδρομή προς Αθήνα μεριά μπορεί να οργανώσετε μέχρι τότε!!

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΉ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λίτσα μου, εννοείται ότι θα επισκεφθώ τη Χειροτέχνικα. Κάθε χρόνο πηγαίνω. Περιμένω λεπτομέρειες. Θα είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να γνωριστούμε από κοντά. Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλη επιτυχια !!!!!πολυ θα ηθελα να ειμαι εκει....μπραβοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν το είχα δει!! Σας ζηλεύω που θα βρεθείτε τόσες μπλογκερς εκεί, θα είναι τέλεια!!
    Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή