Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Contour...mania!!!

Στη τελευταία έκθεση"Χειροτέχνικα" που έγινε τον Μάρτιο που μόλις μας πέρασε είχα την σπάνια ευκαιρία(λόγω του περιορισμένου χρόνου μου) να συμμετέχω σε  ένα mini σεμινάριο για την τεχνική ζωγραφικής με contour liner, το οποίο παρουσίασε η μοναδική στο είδος της ,Κυριακή Μήτρου σε συνεργασία με το Paco Art Center.
Πραγματικά αυτή η τεχνική...απλά σου γίνεται μανία!!!!Κρατάς ένα contour  και δεν θέλεις να το αφήσεις από το χέρι σου, παρά μόνο όταν έχει πια τελειώσει!

Στο σεμινάριο ξεκινήσαμε να φτιάξουμε ένα ξύλινο κουτί.
Βασικά φτιάξαμε μόνο το καπάκι εκεί,αλλά γυρνώντας σπίτι σκέφτηκα να προσθέσω σχέδια και στα πλαινά του μέρη, για εξάσκηση....και να το ολοκληρωμένο αποτέλεσμα!
Επειδή όπως είπα προηγουμένως ...σου γίνεται μανία....
Αλλά και με την αφορμή ότι έπρεπε σαν καλή μαθήτρια να κάνω επανάληψη σε όσα έμαθα...
Έπεσαν στα χέρια μου αυτά τα δυο κουτιά και...ξεκίνησα να τα μεταμορφώσω!
Η κυρτή επιφάνεια τους δεν μπορώ να πω ότι ήταν ότι η καλύτερη επιλογή για εξάσκηση για κάποια αρχάρια σαν εμένα...αλλά παραβλέποντας το αποτέλεσμα...
εγώ ευχαριστήθηκα απίστευτα την δημιουργία τους!!
Επόμενο ¨θύμα¨ήταν ένα μπουκάλι που περίμενε αρκετό καιρό στο ράφι μου μέχρι να έρθει η σειρά του να βάλει και εκείνο τα  καλά του!
...το μόνο σίγουρο είναι ότι θα υπάρξει συνέχεια!


Κλείνοντας δεν μπορώ να μην σας δείξω μερικά από τα έργα της Κυριακής Μήτρου για να θαυμάσετε και εσείς τις υπέροχες δημιουργίες της!







17 σχόλια:

  1. Έχω μείνει άφωνη μπράβο σου κορίτσι μου είναι τέλεια όλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω μείνει άφωνη μπράβο σου κορίτσι μου είναι τέλεια όλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άξια η μαθητρια,σιγουρα η δασκαλα σου θα ειναι περηφανη, ειναι ολα τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια Λίτσα μου! Τα κατάφερες μια χαρά! Πολύ μορφα έγιναν όλα! Η Κυριακή είναι καταπληκτική δασκάλα και τα έργα της είναι θαυμαστά! Καλή συνέχεια με τα κοντούρ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα όλα, σε λίγο καιρό δεν θα πιάνεσαι! !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Λίτσα!!
    Αρχικά καλώς ήρθες στο blog μου και Χρόνια Πολλά!!!
    Την τεχνική αυτή δεν την ξέρω καθόλου και το αποτέλεσμα της με άφησε με τα στόμα ανοιχτό! Κυρίως τα μεταλλικά κουτιά του καφέ με άφησαν άφωνη και θαμπωμένη!!
    Μου άνοιξες "δουλειές" τώρα...;)
    Καλή σου ημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο Λιτσακι!Δεν απορω που "κόλλησες" είναι πολύ ωραία τεχνική και το αποτέλεσμα είναι απίστευτο- έχει να κάνει βέβαια και η καλαισθησία που έχουν όλες σου δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν την ήξερα καθόλου αυτή τη τεχνική και οι μεταμορφώσεις των αντικειμένων σου ειναι απλα εκπληκτικες! Παρα πολύ όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίο υλικό το contour με πολλές δυνατότητες.
    Υπέροχο το αποτέλεσμα των προσπαθειών σου Λίτσα μου.
    Πες μας και κάτι για την παλαίωσηπου φαίνεται στα έργα.
    Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ!
      η παλαιωση εχει γινει με λαδι ζωγραφικης που απλωνεις οταν στεγνωσει το contour

      Διαγραφή
  10. Τα λες θύματα; μα είναι υπέροχα, φανταστική τεχνική μπράβο Λιτσάκι μου θαυμάσια όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λιτσα μου τι ομορφα πραγματα , αυτο το υλικο δινει υπεροχη οψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άσχετη τελείως είμαι, το μόνο που μπορώ να πω είναι μπράβο σου!!!
    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μ' αρέσει που το λες και θύμα το μπουκάλι ...αυτό είναι αριστούργημα!! Χίλια μπράβο!!!
    Καλό μήνα και φιλιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ μεταμόρφωση Λίτσα... εύγε!!!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ตารางบอล

    ΑπάντησηΔιαγραφή