Κυριακή 1 Μαΐου 2016

Χριστός Ανέστη!

Χρόνια Πολλά!
Χριστός Ανέστη!
Εύχομαι σε όλους υγεία και ευτυχία!
...Και μιας και το φετινό Πάσχα συμπίπτει με την πρωτομαγιά,με ένα μπουκέτο αγριολούλουδα,μαζεμένα από τα μικρά χεράκια των παιδιών μου, θα σας ευχηθώ και                   Καλό μήνα!

 Οι δημιουργίες μου αυτές τις ημέρες- όπως και των περισσοτέρων νομίζω-...επικεντρώθηκαν στην κουζίνα!!!

Την Μ. Πέμπτη,παρέα με τη μανούλα μου την περάσαμε φτιάχνοντας τα παραδοσιακά γλυκά του Πάσχα,γεμίζοντας το σπίτι με τις υπέροχες μυρωδιές τους!
 Πασχαλινά κουλουράκια
και αφράτα τσουρέκια!
Όταν όμως ήρθε η ώρα των αυγών...απογοητεύτηκα!
Μπορεί να γύρισα όλο το χωριό( και το δίπλα και το παραδίπλα...),αλλά λευκά αυγά δεν βρήκα πουθενά!Και έτσι τα ρομαντικά αυγά με ντεκουπάζ που είχα κατά νου να φτιάξω....αναβλήθηκαν για του χρόνου!Έκανα βέβαια ντεκουπάζ στα πιο ανοιχτόχρωμα αυγά που κατάφερα να βρω...αλλά το αποτέλεσμα δεν με ικανοποίησε...
   Ο μπαμπάς μου για να με παρηγορήσει μου παρουσίασε μια αληθινή φωλιά που είχε βρει τον χειμώνα όταν κλάδευε τις ελιές και έτσι στόλισα εκεί μέσα τα αυγουλάκια μου,μέχρι να έρθει η ώρα να τσουγκριστούν!
Για το πασχαλινό τραπέζι ετοίμασα μια υπέροχη τούρτα φράουλα με κρέμα τυριού.Ήταν τόσο ελαφριά που αποδείχτηκε ιδανική επιλογή επιδορπίου μετά το βαρύ Πασχαλινό γεύμα και οι ντόπιες φράουλες που χρησιμοποίησα για την παρασκευή της ήταν τόσο μα τόσο γευστικές που νομίζω ότι συνέβαλλαν κατά πολύ στην επιτυχία της συνταγής...
Και του χρόνου! Να είμαστε καλά!!!


11 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά και καλό μήνα κι από μένα! Και του χρόνου με υγεία κι ευτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη φίλη μου και Καλό μήνα να έχουμε όλοι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια πολλα και καλο μηνα !!!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά, Λίτσα! Και του χρόνου να είσαι καλά να φτιάξεις άλλα τόσα!
    Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά γλυκιά μανούλα και Χριστός Ανέστη!!! Πόσο όμορφα πράγματα ετοίμασες; Και του χρόνου κοριτσάκι μου να είσαι γερή!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη ,Λίτσα ! Βλέπουμε ομορφιές όχι μόνο καλλιτεχνικές αλλά και γευστικές!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη ,Λίτσα ! Βλέπουμε ομορφιές όχι μόνο καλλιτεχνικές αλλά και γευστικές!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή