Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Προσωποποιημένες κορνίζες

Καλημέρα!
Την αγάπη μου για τις προσωποποιημένες κορνίζες την γνωρίζετε...τις θεωρώ τόσο ξεχωριστό δώρο και δε χάνω ποτέ την ευκαιρία να δημιουργήσω μία!
Ας δούμε μερικές από τις τελευταίες μου...

-προσωποποιημένη κορνίζα με το προσκλητήριο και τη μπομπονιέρα του Άγγελου και της Άντζελας:

- κορνίζα - δωράκι για τα εγκαίνια του καταστήματος γυναικείων ρούχων  Lucente, με το αγαπημένο quote της ιδιοκτήτριας:
-κορνίζα - δώρο για ένα νιόπαντρο ζευγάρι:
-κορνίζα για τη βάπτιση του Παναγιώτη με θέμα το καρουζέλ:

Καλή εβδομάδα σε όλους!

10 σχόλια:

  1. Ξεχωριστές και πολύ όμορφες οι κορνίζες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστική η ιδέα σου , θα το κάνω στη βάπτιση του 4ου εγγονού μου τον Αύγουστο που θα του φτιάξω και τις μπουμπουνιέρες!Καλημέρα κοριτσάκι άξιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτές οι προσωποποιημένες σου προτάσεις είναι πολύ όμορφες και ξεχωριστές Λίτσα μου !!!Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ, είναι πολύ ξεχωριστές!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαντάζομαι την χαρά των τυχερών αποδεκτών!!!
    Μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λιτσάκι μου, πάντα όμορφα και ξεχωριστά πράγματα μας παρουσιάζεις!!!Καλή συνέχεια γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Beautiful work and I agree, all you need is love.
    Happy Sunday
    hugs
    Carolyn

    ΑπάντησηΔιαγραφή